شهرداری لایحه تغییر در طرح ترافیک سال ۹۷ را به شورا ارائه دهد/ تصویب ۱۵ مصوبه در رابطه با طرح ترافیک

9:52 - 12 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۹۵۱
عضو شورای شهر تهران گفت: لایحه شهرداری در رابطه با تغییر در طرح ترافیک سال ۹۷ باید به شورای شهر تهران ارائه شود.

شهرداری لایحه تغییر در طرح ترافیک سال ۹۷ را به شورا ارائه دهد/ تصویب ۱۵ مصوبه در رابطه با طرح ترافیکبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، مجید فراهانی در سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: ارائه لایحه شهرداری برای تغییر در نرخ و نوع تردد در محدوده طرح ترافیک به شورای شهر تهران الزامی است.

وی افزود: بر اساس بند ۱۶ ماده ۷۱ قانون تشکیلات و وظایف شهرداری، لغو هر نوع عوارض از اختیارات شورای شهر بوده و شهرداری موظف است هر نوع تغییر در نرخ و نوع عوارض شهری را به شورای شهر اعلام کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اقدام اخیر معاون حمل و نقل شورای شهر تهران اظهارکرد: در حال حاضر شاهد اعلام رسمی نوع و نرخ طرح ترافیک تهران در سال ۹۷ از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری هستیم و این موضوع سبب شده ابهامات زیادی ایجاد شود.

فراهانی ادامه داد: اعضای شورای شهر از جزئیات تغییر و طرح توجیهی طرحترافیک بی خبر هستند و در این شرایط اعضا مورد پرسش قرار می‌گیرند.

وی در خصوص مصوبات شورای شهر در رابطه با طرح ترافیک تصریح کرد: شورای شهر از بدو تاسیس تاکنون ۱۵ مصوبه مجزا در رابطه با طرح ترافیک داشته و در موارد متعددی اقدام به تغییر در جزئیات طرح ترافیک کرده است.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار باید هرچه سریع‌تر لایحه تغییر طرح ترافیک را به شورا ارسال کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *