شهرام و حافظ ناظری روی صحنه می روند/ اجرای آواز پارسی با لحن حماسی در رشت+عکس

12:00 - 05 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۷۷۱
کنسرت شهرام و حافظ ناظری با عنوان آواز پارسی در روز سه شنبه 3 بهمن‌ماه در آمفی تئاتر زنده یاد نامجو شهر رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، شهرام ناظری به همراه فرزندش حافظ ناظری در جدیدترین کنسرت خود پروژه آواز پارسی را در شهر رشت روی صحنه می برند.

شهرام و حافظ ناظری
کنسرت "آواز پارسی" شهرام و حافظ ناظری که براساس اشعار شاهنامه فردوسی ساخته شده، پس از اجرا در پایتخت، این بار قرار است در شهر رشت میزبان مخاطبان موسیقی شود. 

پروژه "آواز پارسی" ناظری‌ها از دو بخش تشکیل می‌شود که در ابتدا حافظ ناظری و نوازندگان گروه که متشکل از کوارتت زهی، سازهای کوبه‌ای و نیز عود است او را همراهی می‌کنند. در بخش دوم این کنسرت با اضافه شدن شهرام ناظری داستان "ضحاک" توسط پدر و پسر، با لحن حماسی به اجرا درمى‌آید.

فردوسی به اعتقاد بسیاری هویت ملی است که زبان فارسی را نجات داد. این زبان فاخر و زیبا، اگر تا به امروز ما ایرانی‌ها آن را حفظ کرده‌ایم به دلیل این است که فردوسی پایه آن را گذاشته است. در پروژه آواز پارسی نیز این موضوع با شدت بیشتری اعمال می‌شود.

شهرام و حافظ ناظری
کنسرت شهرام و حافظ ناظری
با عنوان "آواز پارسی" در روز سه شنبه 3 بهمن‌ماه در دو سانس 18:00 و 20:30 در آمفی تئاتر زنده یاد نامجو شهر رشت برگزار می شود.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *