انگلیس در آستانه سال نو میلادی به حالت آماده باش امنیتی در آمد

3:37 - 30 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۹۱۶۳
مقامات انگلیسی در ایام سال نو و به منظور ارتقای امنیت در بازارهای کریسمس، نیروهای پلیس اضافی شامل واحدهای مسلح ویژه به کار گرفته‌اند.

انگلیس در آستانه سال نو میلادی به حالت آماده باش امنیتی در آمدبه گزارش گروه بین‌الملل ، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک سال پس از وقوع حمله به بازار کریسمس در برلین، مقامات انگلیسی در ایام جشن و به منظور ارتقای امنیت در بازارهای کریسمس در این کشور، نیروهای پلیس اضافی شامل واحدهای مسلح ویژه به کار گرفته اند.

موانع ایجاد شده مختلفی در بازارها بخصوص در شهرهای بیرمنگام و منچستر مشاهده می شود و حضور پلیس در معابر بسیار مشهود است. صاحبان کسب و کار از این تدابیر امنیتی استقبال کرده اند. سال گذشته، بازار کریسمس بیرمنگام 5 میلیون بازدید کننده داشت و به عنوان بزرگترین بازار در خارج از آلمان به شمار آمد.

در منچستر، که درست چند ماه قبل شاهد حمله تروریستی بود مردم کمتر از بازار اصلی کریسمس در این شهر خرید کرده اند. اما یکی از خریداران معتقد است نمی توان زندگی را متوقف کرد. با اینکه پلیس اعلام کرده تا کنون هیچ اطلاعات مبنی بر وقوع تهدید تروریستی در دوره برگزاری جشن ها بدست نیامده اما از مردم خواسته است هوشیار بوده و هیچ چیزی مشکوکی را نادیده نگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *