بهاروند: اعلام یکباره فرد پیروز در انتخابات مجمع را نپسندیدم

19:29 - 29 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۹۱۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس سازمان لیگ گفت: آرا در مجمع فدراسیون فوتبال باید تک‌تک شمرده می‌شد و اعلام یکباره فرد پیروز در انتخابات مجمع را نپسندیدم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، حیدر بهاروند در پایان مجمع فدراسیون فوتبال درباره حواشی انتخاباتی در جلسه امروز (چهارشنبه) مجمع فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: به عقیده من باید آرا تک‌تک شمارش می‌شد. اگر بحثی بین عزیزی خادم و مهدی تاج پیش آمده من از آن اطلاعی ندارم و چیزی بوده که بین خودشان اتفاق افتاده و از آنها سوال کنید. موقع شمارش رای‌ها نیز خود عزیزی خادم چیزی نگفت اما اینکه بعد از آن چه اتفاقی افتاد نمی‌دانم.

رئیس سازمان لیگ در مواجهه با این پرسش که چرا در حالی که همه منتظر بودند آرا تک تک اعلام شود اما به یکباره انتخابات تمام و فرد رای‌آورده اعلام شد، عنوان کرد: خود من هم این روش را نمی‌پسندم و روال قانونی‌اش این هست که تک به تک اعلام شود. در حال حاضر هم رای‌ها دست نخورده تحویل حراست داده می‌شود و مطمئناً هم حراست مورد اعتماد همه است.

وی در خصوص اینکه چرا کسرایی با وجود محرومیت در فدراسیون فوتبال مشغول به فعالیت است، گفت: هر حکمی که از سوی کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر می‌شود به تایید فدراسیون فوتبال رسیده و سریعاً اجرا می‌شود. در مورد کسرایی هم این اتفاق رخ داد اما او کارمند فدراسیون است و برای حضور در محل کارش مشکلی ندارد، در رای هم نیامده که او نباید در محل کارش حضور پیدا کند بلکه نباید فعالیت فوتبالی کند. مطمئن باشید قانون برای همه یکسان است.

بهاروند در پایان راجع به این که آیا باشگاه دبیری تبریز منحل شده است یا نه؟ گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *