کرار: پرسپولیس بزرگترین تیم و کمالوند بهترین مربی آسیاست/ به خاطر مردم آبادان بدون پول هم بازی می‌کنم

18:44 - 28 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۷۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک عراقی تیم صنعت نفت آبادان گفت: اگر قرار است بدون پول بازی کنم به خاطر مردم آبادان این کار را می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی ، کرار جاسم در خصوص صعود صنعت نفت آبادان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: تشکر می‌کنم از تک‌تک بازیکنان که در دیدار مقابل پرسپولیس فداکاری کردند. به پرسپولیس که بزرگترین تیم آسیا است و از یکی از بهترین مربیان آسیا هم برخوردار است احترام می‌گذاریم اما به نظر من در حال حاضر بهترین مربی آسیا فراز کمالوند است. از خدا می‌خواهم در دیدار بعدی مقابل حریف خود به برتری دست پیدا کنیم تا ضمن صعود به دیدار نهایی دل مردم خوب خوزستان را شاد کنیم.

وی در خصوص مشکلات مالی صنعت نفت آبادان عنوان کرد: در این خصوص هر تصمیمی که فراز کمالوند بگیرد ما پشت او هستیم، اگر کمالوند برود ما هم می‌رویم و اگر هم بماند در کنار او می‌مانیم. صنعت نفت را مثل یک خانه می‌دانیم که همه بازیکنان در آن زندگی می‌کنند. اگر در این خانه یک بزرگتر که کمالوند است تصمیم به رفتن بگیرد ما هم پشت او خواهیم بود.

هافبک صنعت نفت آبادان با تمجید از فراز کمالوند گفت: کمالوند به خاطر پول بازیکنان در حال جنگیدن است، اگر قرار است او به خاطر ما از باشگاه جدا شود، ما هم حاضر هستیم جریمه شدن را به جان بخریم و از باشگاه جدا شویم.

کرار ادامه داد: من آمده‌ام در آبادان تا برای مردم این شهر بازی کنم، من عرب هستم و بیشتر مردم آبادان هم عرب‌زبان هستند و این موضوع باعث می‌شود تا پای جان برای آنها بجنگم، اگر قرار است بدون پول بازی کنم به خاطر مردم آبادان این کار را می‌کنم اما باشگاه باید قدر بازیکنان را بداند و به آنها احترام بگذارد.

وی در پایان در خصوص درگیری خود با سیدجلال حسینی خاطرنشان کرد: حسینی بازیکن بزرگ و قابل احترام و یک کاپیتان خوب برای پرسپولیس و تیم ملی است. او هر حرفی به من بزند به آن احترام می‌گذارم. هواداران پرسپولیس هم باید به کاپیتان خود افتخار کنند، ضمن اینکه باید یادآور شوم داور دیدار بسیار عالی قضاوت کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *