دعوت از بازرگانان برای برررسی موضوع کارت‌های بازرگانی یک سال مصرف/ دستگیری دو کلاهبردار با جعل عنوان کارمند دادگستری در گرگان/ نقش صدا و سیما در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی

18:00 - 26 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۸۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
امروز یکشنبه ۲۶ آذرماه اخبار مهمی در خروجی خبرگزاری میزان قرار گرفت از جمله می‌توان به گفته‌های دادستان استان تهران در ششمین همایش تخصصی دادسرا‌های استان تهران با موضوع «نقش صدا و سیما در اطلاع‌رسانی و آموزش‌های عمومی و حقوقی»، دعوت از بازرگانان برای برررسی موضوع کارت‌های بازرگانی یک سال مصرف، دستگیری دو کلاهبردار با جعل عنوان کارمند دادگستری در گرگان، مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون استخدام کارکنان اشاره کرد.

انعکاس اخبار قضایی به نحو مناسب مورد توجه قرار گیرد/دعوت از بازرگانان برای برررسی موضوع کارت‌های بازرگانی یک سال مصرف/ دستگیری دو کلاهبردار با جعل عنوان کارمند دادگستری در گرگان/ نقش صدا و سیما در مبارزه با آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، دعوت از بازرگانان برای برررسی موضوع کارت‌های بازرگانی یک سال مصرف، دستگیری دو کلاهبردار با جعل عنوان کارمند دادگستری در گرگان، مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون استخدام کارکنان، انتخاب تهران به عنوان میزبان هفدهمین جشنواره تئاتر زندانیان سراسر کشور، سازش چهار پرونده در یک روز کاری در شورای حل اختلاف گنبد کاووس، افتتاح ساختمان جدید بازرسی کل استان زنجان از جمله مهمترین اخبار در سالی که گذشت بود.

دعوت از بازرگانان برای برررسی موضوع کارت‌های بازرگانی یک سال مصرف


قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته درباره صدور کارت بازرگانی یک سال مصرف گفت: باید زمینه مساعد برای فعالیت بازرگانان اصیل در کشور فراهم شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حمایت برخی از بازرگانان از اقدامات سازمان بازرسی بیان کرد: این افراد با ارسال نامه‌ای کتبی از اقدام سازمان بازرسی برای جلوگیری از صدور کارت بازرگانی یک سال مصرف حمایت کردند.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.

 دستگیری دو کلاهبردار با جعل عنوان کارمند دادگستری در گرگان

حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از دستگیری دو فرد که با معرفی خود به عنوان کارمند حفاظت اطلاعات دادگستری و با وعده اشتغال و نزدیکی با قضات جهت حل و فصل پرونده‌ها از مردم کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.

 اعلام نتایج آزمون استخدامی کارکنان اداری دستگاه قضا 

نتایج آزمون استخدامی کارکنان اداری دستگاه قضا در دی ماه اعلام خواهد شد.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.

 تهران به عنوان میزبان هفدهمین جشنواره تئاتر زندانیان سراسر کشور انتخاب شد

مصطفی محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران در نشست خبری هفدهمین جشنواره تئاتر زندان‌های سراسر کشور اظهار کرد: سازمان زندان‌ها در بحث قانونی می‌بایست افرادی که تحت قرار‌ها به زندان معرفی می‌شوند را نگهداری کند؛ اما اصلاح و تربیت نیز از جمله وظایف مهم سازمان زندان‌ها است.

وی ادامه داد: اقدامات زیادی در راستای اصلاح و تربیت زندانیان از ناحیه سازمان زندان‌ها برای مددجویان صورت می‌گیرد که بخش‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی به دست با کفایت همکاران ما انجام می‌شود که ما میزبانی هفدهمین جشنواره تئاتر زندان‌های سراسر را متقبل شدیم و در روز‌های ۱۲ تا ۱۴ دی ماه این مراسم اجرا خواهد شد.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.

 سازش چهار پرونده در یک روز کاری در شورای حل اختلاف گنبد کاووس

جعفری رئیس شورا‌های حل اختلاف گلستان گفت: چهار پرونده با موضوع ودیعه مسکن، مطالبه خسارت، مطالبه نفقه و ترک انفاق از دادسرا به شعب ویژه صلح و سازش ارجاع شده بود که با پادرمیانی و تلاش صادقانه اعضای شورا، طرفین از شکایت خود صرف نظر کردند و رضایت دادند.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.

 افتتاح ساختمان جدید بازرسی کل استان زنجان
ساختمان جدید بازرسی کل استان زنجان صبح امروز با حضور قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور افتتاح شد.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.

 توجه صدا و سیما به مقوله آموزش عمومی مردم ضروری است

جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در ششمین همایش تخصصی دادسرا‌های استان تهران با موضوع «نقش صدا و سیما در اطلاع‌رسانی و آموزش‌های عمومی و حقوقی»، بخشی از مشکلات کشور را به عدم همکاری میان دستگاه‌های کشوری معطوف دانست و افزود: قوه قضاییه به لحاظ نوع عملکرد، کم‌تر به اطلاع‌رسانی و مسائل رسانه‌ای می‌پردازد، اما واقعیت این است که امروزه با افزایش هجمه‌های دشمن، ضرورت دارد همکاری در این زمینه بیشتر شود.
دادستان تهران برای رسانه‌ها و از جمله سازمان صدا و سیما سه وظیفه اصلی شامل آموزش، اطلاع‌رسانی و سرگرمی را تعریف نمود و با کنار گذاشتن مورد سوم به جهت عدم ارتباط با وظایف مدعی‌العموم، اظهار داشت: حوزه سرگرمی مگر در موارد خاص مانند سرگرمی‌های مبتذل و ... مرتبط با وظایف دادستانی نیست، اما دو حوزه دیگر که با قوه قضاییه ارتباط دارد، مورد بحث در این جلسه است.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *