تحقق اهداف فرهنگی نیازمند استفاده از ظرفیت‌های مشترک است

16:00 - 26 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۸۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: مسئله فرهنگ، دغدغه‌ای فراگیر است که با استفاده از ظرفیت‌های مشترک و ایجاد تعامل سازنده، می‌توان تحقق این اهداف متعالی و مقدس را سرعت بخشید.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی به نقل از دادگستری کل استان یزد، محمدرضا عرشیان معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: مسئله فرهنگ، دغدغه‌ای فراگیر است که با استفاده از ظرفیت‌های مشترک و ایجاد تعامل سازنده، می‌توان تحقق این اهداف متعالی و مقدس را سرعت بخشید.

بر مبنای این گزارش معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در دیدار چند تن از معاونان دادگستری استان یزد با شهردار یزد و معاونین این سازمان، افزود: پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء آگاهی‌های عمومی و حقوقی، ترویج قانون مداری و قانون محوری در جامعه همه از جمله اهداف متعالی فرهنگی است که باید برای تحقق تک تک این اهداف، در یک بستر تعامل و همکاری برنامه ریزی صورت گیرد.

وی، پیش شرطِ پیشرفت و توسعه را تحقق امنیت، آرامش و قانونمداری جامعه دانست و اظهار داشت: مستلزم تحقق جامعه قانونمدار، کار فرهنگی اثر گذار و هوشمندانه است.

این مقام قضایی، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌های شهرداری در موارد مختلف، گفت: در گذشته همکاری‌های بسیار ارزنده‌ای بین دادگستری و شهرداری صورت گرفته است و هدف امروز ما تداوم همکاری‌های گذشته و ارتقاء تعاملات سازنده آتی است.

وی، توجه به مسئله فرهنگ و خنثی سازی توطئه‌های ضد فرهنگی دشمنان را مسئله مورد تأکید مقام معظم رهبری برشمرد و بیان داشت: آنچه که از اثر گذاری کار فرهنگی در جامعه می‌کاهد، عملکرد جزیره‌ای و ناهماهنگی‌های بین دستگاهی است.

معاون فرهنگی دادگستری تصریح کرد: اثر گذاری کار فرهنگی به شناخت دقیق مشکلات جامعه و ارائه یک برنامه هدفمند، هماهنگ و همسو در مقابله با آن مشکلات است.

شایان ذکر است هیئتی از معاونان دادگستری استان با حضور در شهرداری یزد ضمن تقدیر از همکاری‌های سازنده این سازمان، پیرامون ایجاد راه‌های همکاری و تعامل بیشتر بحث و تبادل نظر پرداختند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *