اظهارات نیکی هیلی برای فرار از پیامدهای تصمیم ترامپ درباره قدس است

17:49 - 25 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۴۸۷
سخنگوی جنبش‌ انصارالله یمن در واکنش به سخنان اخیر نماینده آمریکا در سازمان ملل در خصوص منشاء موشک‎های یمنی می‎گوید که نمایش نیکی هیلی نشان داد جنگ یمن در اساس جنگی علیه آمریکاست.

جنگ در یمن جنگ علیه آمریکاست؛ اظهارات نیکی هیلی برای انحراف اذهان از مسئله بیت‌المقدس استبه گزارش گروه بین‌الملل ، سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز شنبه در توییتر خود نوشت: جنگ در یمن در اساس جنگ علیه آمریکاست.

به گزارش پایگاه «یمن‌پرس»، محمد عبدالسلام در واکنش به اظهارت اخیر نیکی هیلی که گفته بود موشک‎های شلیک شده از یمن به خاک عربستان منشاء ایرانی دارند گفت: این نمایش مقامات آمریکا و سروصدای آنها پیرامون موشکهای دفاعی یمن بار دیگر ثابت کرد که جنگ در یمن در اساس جنگ آمریکا علیه مردم یمن است .

وی همچنین تأکید کرد که موضع‌گیری آمریکا علیه موشک‎های یمن نشان‌دهنده شکست عاملان و متحدان جنایت‌کار واشنگتن در جنگ هزار روزه علیه مردم یمن است.

سخنگوی یگان‎های مردمی یمن با اشاره به اینکه مقامات آمریکا برای فرار از پیامدهای تصمیم ترامپ درباره قدس دست به دروغ‌پردازی می‌زنند تأکید کرد: آمریکا و متحدانش باید بدانند که خون یمنی‌ها بی‌ارزش نیست و دشمن باید تاوان تجاوزگری خود را بپردازد.

نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل، روز پنج‌شنبه در نشست خبری در واشنگتن مدعی شد که دو موشکی که پیش از این از خاک یمن به سمت ریاض شلیک شده‌اند، ساخت ایران بوده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *