دستگیری یکی از صاحبان CNG اردبیل به دلیل سوء استفاده مالی

14:44 - 25 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۴۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: یکی از صاحبان سرشناس سی ان جی در اردبیل به خاطر سوء استفاده ۶۰ میلیارد ریالی از کارکرد سی ان جی دستگیر و پس از محرز شدن اتهام روانه زندان شد.

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت: یکی از صاحبان سرشناس سی ان جی در اردبیل به خاطر سوء استفاده ۶۰ میلیارد ریالی از کارکرد سی ان جی دستگیر و پس از محرز شدن اتهام روانه زندان شد.

وی افزود: این فرد سرشناس با دستکاری تجهیزات نسبت به پائین نشان دادن کارکرد ۶۰ میلیارد ریال سوء استفاده کرده بود که با ورود مستقیم دادستانی به عنوان مدعی العموم و همکاری شرکت گاز استان فرد تحت تعقیب قرارگرفته با بررسی پرونده و اثبات اتهام روانه زندان شد.

عتباتی گفت: این فرد متخلف به حبس و برگرداندن بیت المال محکوم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: در برخی مراکز CNG نیز مشابه این مورد گزارش شده که با ورود دادستانی و بررسی فنی و کارشناسی دست چپاولگران بیت المال از حقوق مردم کوتاه و مجرمین به مجازات خواهند رسید.

وی با تاکید براینکه دادستانی مصمم است در تمامی حوزه‌هایی که سوء استفاده کنندگان قصد چپاول بیت المال را دارند ورود کرده و از حقوق عامه مردم دفاع خواهد کرد نسبت به متولیان و مسولان مربوطه که هراز گاهی از تخلف به وقوع پیوسته چشم پوشی کرده اند هشدار داد و تاکید کرد که مراقب رفتار‌ها و اقدامات زیرمجموعه خود باشند وگرنه قانون به سراغ آن‌ها نیز خواهد رفت و در این خصوص اغماض نخواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *