خانه نشینی ساعد هدایتی به خاطر دورهمی و شرم بازیگر شهرزاد از نقش فروشی/هجدهمین جشن خانه موسیقی برگزار شد+عکس

16:49 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۷۲۴
بیست و دومین روز از آذر ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به خانه نشینی ساعد هدایتی به خاطر دورهمی، شرم بازیگر شهرزاد از نقش فروشی در سینما و برگزاری هجدهمین جشن خانه موسیقی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و دومین روز از آذر ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به خانه نشینی ساعد هدایتی به خاطر "دورهمی"، شرم بازیگر "شهرزاد" از نقش فروشی در سینما و برگزاری هجدهمین جشن خانه موسیقی اشاره کرد.

بسته فرهنگی میزان
جراحی نادرست نعیمه نظام دوست را با خطر مواجه کرد

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: عمل اشتباهی انجام دادم و برای حل مشکل اضافه وزن خود بدون این که مشورت کنم و صرفا با توجه به تبلیغ و تعریف برخی دوستان، بالن معده گذاشتم تا حجم آن را کم کرده و لاغر شوم اما به جای کاهش وزن با افزایش وزن روبرو شدم.

نعیمه نظام دوست بازیگر تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره آخرین وضعیت جسمانی خود پس از عمل جراحی گفت:از نظر جسمی حالم خوب است. جراحی سختی داشتم اما با یک پزشک متخصص این عمل به خوبی انجام شد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
دورهمی مهران مدیری باعث شد بیکار شوم/فالوورهایم کم بود، خانه نشین شدم


بازیگر "شب های برره" گفت: زمانی مهران مدیری سریال سازی می‌کرد و من به عنوان عضو گروه همیشه در آثارش حضور داشتم ولی از آن وقتی که مدیری به دنبال ساخت دورهمی رفته نسبتاً بیکار شده ام. مهران مدیری دیگر به دنبال ساخت سریال نیست و متاسفانه به دنبال ساختن اثری همچون دورهمی رفته است.

ساعد هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: واقعیت امر این روزها به هیچ کاری مشغول نیستم زیرا پیشنهادات بسیار کم شده و بازی به من نمی‌رسد. این روزها هرکس گروه خود را دارد و کسی را به داخل گروهش راه نمی‌دهد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
گلایه فرزند ملکه رنجبر از کم لطفی هنرمندان به مادرش/هیچ هنرمندی سراغ مادرم را نمی‌گیرد

فرزند ملکه رنجبر گفت: : برای من سوال برانگیز است که هنرمندان هم بستگی لازم در دوره های سالمندی را نسبت به پیشکسوتان ندارند، هیچ هنرمندی سراغ مادرم را نمی گیرد.

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: حال مادرم بهتر شده و در راه رفتن نسبت به گذشته بهبود قابل توجهی پیدا کرده است و به تنهایی می تواند راه برود البته هنوز از واکر استفاده می کند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
جشن خانه موسیقی برگزار شد/جایزه آلبوم برتر در ردیف موسیقی دستگاهی به همایون شجریان رسید


در هجدهمین جشن خانه موسیقی هنرمندانی چون بیاض امیر عطایی، محمود امینی، همتعلی رضایی، شکرعلی رضایی، رضا شفیعیان، شاکه ماکاریان، جاوید مجلسی، نادر مشایخی، محمد مقدسی، سید علیرضا میرعلی نقی افرادی تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، شب گذشته هجدهمین دوره از جشن خانه موسیقی با حضور چهره های مطرح عرصه موسیقی و محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، علی مرادخانی معاون پیشین امور هنری وزارت ارشاد، سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت ارشاد، فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، بهرام جمالی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی برگزار شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
تصاویر فیلم جدید خالق نبراسکا منتشر شد/همکاری مت دیمون و کریستوفر والتز

نخستین تصویر رسمی فیلم سینمایی "کاهش" جدیدترین فیلم از کارگردان مطرح هالیوود یعنی "الکساندر پین" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نخستین تصویر رسمی فیلم سینمایی "کاهش" جدیدترین فیلم از کارگردان مطرح هالیوود یعنی "الکساندر پین" منتشر شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
نقش فروشی در سینمای ایران بیداد می‌کند/چیزهایی در سینما دیده‌ام که از گفتنشان شرم می‌کنم

بازیگر سریال "شهرزاد 3" گفت: نقش فروشی در سینمای ایران بیداد می کند. من به صورت علنی در دفاتر سینمایی دیده ام که به اندازه پولی که می دهید برای بازی به شما سکانس می دهند.

مجید سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه سینما گفت: متاسفانه این روزها بازی در آثار سینمایی به امثال من نمی رسد زیرا برخی در سینمای ایران بیتوته زده و نمی گذارند چیزی به بقیه برسد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
برگزاری کنسرت سینا سرلک در کرج/ دیدار خواننده سریال شهرزاد با مخاطبانش

کنسرت سینا سرلک خواننده موسیقی ایرانی و تلفیقی روز جمعه 15 دی ماه در شهر کرج با حضور طرفدارانش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سینا سرلک خواننده موسیقی ایرانی و تلفیقی کنسرت های استانی خود را آغاز می کند و در اولین اجرا در شهر کرج روی صحنه می رود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
جهان در انتظار محبوب‌ترین فیلم علمی تخیلی/جنگ ستارگان هشت جمعه اکران می‌شود

فیلم سینمایی "جنگ ستارگان 8" با نام فرعی "آخرین جدای" اکران خود را از جمعه مورخ 15 دسامبر 2017 آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "جنگ ستارگان 8" با نام فرعی "آخرین جدای" به کارگردانی "رین جانسون" اکران خود را از جمعه مورخ 15 دسامبر 2017 آغاز خواهد کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 


تغییر سمت من به منظور حمایت از عرصه هنر است/افزایش بودجه خانه موسیقی در سال 97


معاون هنری پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موضوع کپی رایت برای برخوردار شدن از قانون، در بعد بین الملل مشکلاتی زیر ساختی دارد که باید حل و فصل شود و در حال پیگیری است اما به طور حتم قانون کپی رایت در آینده تصویب خواهد شد.

علی مرادخانی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره هجدهمین جشن خانه موسیقی گفت:مهمترین ویژگی جشن خانه موسیقی این است که برای بررسی آثاری که در طول سال ساخته شده هنرمندان را در کنار هم گرد آورد و امیدوارم روحیه همکاری، همراهی و وفاق بین هنرمندان حوزه موسیقی بیش از پیش شود و خانه موسیقی هم بتواند در آینده بیشتر و بیشتر به هنرمندان کمک کند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *