دومین نشست استانی اقتصاد مقاومتی دادگستری تهران برگزار شد

15:48 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۶۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دومین نشست استانی اقتصاد مقاومتی با حضور اعضا و به ریاست غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل واقع در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) برگزار شد.

دومین نشست استانی اقتصاد مقاومتی دادگستری تهران برگزار شدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، دومین نشست استانی اقتصاد مقاومتی با حضور اعضا و به ریاست غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل واقع در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) برگزار شد.

براساس این گزارش، در این نشست، رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول طی سخنانی اظهار داشت: بحمدا... در فاصله زمانی تشکیل اولین جلسه تا کنون، اقدامات مقدماتی خوبی در راستای اجرایی شدن دستورالعمل مربوطه انجام شده و به واحد‌های قضایی در سطح استان ابلاغ گردید که موارد قضایی و یا غیرقضایی که در منطقه مطرح می‌شود و با اتخاذ تدابیر مناسب، حل و فصل شده و یا هنوز در حال پیگیری است را سریعاً به دبیرخانه ستاد منعکس نمایند تا پس از انجام مباحث کارشناسی لازم با رویکرد اقتصاد مقاومتی راهکار‌های مناسب برای پایان دادن به معضل مطروحه ارائه گردد.

اسماعیلی در ادامه تاکید کرد: در استان تهران به عنوان ام القری کشور مسائل مهمی در این عرصه وجود دارد که لازم است توسط اعضای ستاد شناسایی و عنداللزوم پس از بررسی و کارشناسی در کمیته‌های مربوطه برای طرح و اتخاذ تصمیم نهایی به دبیرخانه ستاد منعکس نمایند.

این گزارش در ادامه حاکی است: در این نشست همچنین از ناحیه رئیس کل دادگستری استان تهران و تعدادی از حاضرین در جلسه، مصادیقی از مسائل و مشکلات قابل بررسی در ستاد مطرح شد که مقرر گردید مراتب توسط دبیر مربوطه جمع بندی و به عنوان دستور کار نشست آتی ستاد مدنظر قرار گیرد. ضمناً در این جلسه بخشنامه صادره از سوی دبیر ستاد مرکزی پیگیری و اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه قرائت شد و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمین دستورالعمل صادره توسط دبیر ستاد استانی مطرح گردید و نیز بر پیگیری و اجرایی شدن مصوبات ستاد مرکزی در حوزه استان تهران تاکید شد.
 
 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *