رویکرد حرفه‌ای رسانه در موضوع پیشگیری از وقوع جرم راهگشا است

14:38 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۶۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: تحقق برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، تحکیم خانواده و پیشگیری از تزلزل این نهاد مقدس، مستلزم نگاه فرهنگی و رویکرد حرفه‌ای رسانه به این مسائل است.

رویکرد حرفه‌ای رسانه در موضوع پیشگیری از وقوع جرم راهگشاستبه گزارش گروه حقوقی  قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان یزد، علی اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب استان یزد در دیدار شورای معاونین دادگستری استان با مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز استان یزد، اظهار کرد: بسیاری از معضلات اجتماعی که ختم به دستگاه قضایی می‌شود را می‌توان آسیب شناسی و ریشه یابی کرد و مبنای تهیه برنامه‌های آموزنده و مفید قرار داد.

وی موضوعات مبتلابه جامعه بر مبنای پرونده‌های موجود در دادگستری را بهترین منبع برای تولیدات رسانه‌ای و فرهنگی دانست و بیان داشت: تعامل سازنده و همکاری بیشتر بین این دو دستگاه می‌تواند منجر به تولید آثار فاخر اثرگذار برای پیشگیری از وقوع جرم و آسسیب‌های اجتماعی گردد.

این مقام قضایی با اشاره به اقدامات و تلاش‌های گسترده شکل گرفته در دادسرا و دادگستری در استان یزد، تصریح کرد: همکاری و تعامل این دو دستگاه و اطلاع رسانی هدفمند تلاش‌های صورت گرفته در مسیر پیشرفت اهداف قوه قضاییه و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شایان ذکر است دیدار صمیمانه شورای معاونین دادگستری استان یزد با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز یزد با هدف تجلیل از همکاری‌های این سازمان و واکاوی راه‌های ایجاد تعامل بیشتر انجام گرفت.
  


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *