رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

2 بازیکن در لیست خروج و 4 بازیکن در لیست ورودی صنعت نفت

19:36 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۳۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در جلسه سه ساعته مدیران تیم صنعت نفت به لزوم تامین تعهدات مالی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مسئولین تیم صنعت نفت در نشستی در خصوص ادامه روند کار این تیم به جمع‌بندی رسیدند. تنها مشکلات مالی هنوز به شکل جدی حل نشده است.

*تیم صنعت نفت در نظر دارد با توجه به نیاز تیم نیمکت خود را تقویت کند از این رو آنها امیدوارند در روزهای آینده چهار بازیکنان جذب کنند .
تنها دغدغه آنها مشکلات مالی است که در صورت تحقق وعده‌ها امکان جدب این چهار بازیکن فراهم خواهد شد‌.

*صنعت نفتی‌ها با سوشا مکانی از یک ماه و نیم پیش وارد مذاکره شده بودند و از مدیر برنامه‌هایش قول گرفتند که این بازیکن در ایران فقط در صنعت نفت بازی کند.

تیم‌هایی که در جام جهانی بازیکن دارند پول خوبی را دریافت می‌کنند به همین خاطر تیم نروژی حاضر نیست مکانی را به عنوان بازیکن قطعی به صنعت نفت بدهد و در صورت تامین بودجه لازم این بازیکن به صورت قرضی به آبادان می‌آید.

قرار است کادر فنی در خصوص دیگر دروازه‌بان‌های تیم تصمیم بگیرد.

*درخواست‌هایی از سوی تیم‌های دیگر برای معاوضه بازیکنان صنعت نفت صورت گرفته است که تصمیم گیرنده نهایی در این خصوص کمالوند است و باشگاه همه چیز را به او سپرده است. با این حال کمالوند مدعی است شیمبا را به هیچ تیمی نمی دهد و صحبت کردن در مورد او بی‌فایده است. 

*تا این لحظه محسن حمیدی و عزیز معبودی از فهرست صنعت نفت خارج شده‌اند.

*صنعت نفتی‌ها در مورد داوری مکاتبات زیادی را با سازمان لیگ و کمیته داوران داشتند و مدعی هستند از ابتدای لیگ تاکنون 7 پنالتی مسلم صنعت نفت از چشم داوران دور مانده است که خواهان رسیدگی به آنها شدند.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *