آمریکا حضور بشار اسد را در قدرت تا سال 2021 پذیرفته است

12:08 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۲۰۲
پایگاه نشریه نیویورکر به نقل از منابع آگاه آمریکایی و اروپایی مدعی شده دولت آمریکا پذیرفته است بشار اسد تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2021 همچنان در قدرت حضور داشته باشد.

 بشار اسد به گزارش گروه بین‌الملل ، یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع آگاه مدعی شد که کاخ سفید آماده است تا ادامه ریاست‌ جمهوری بشار اسد تا انتخابات آتی در این کشور را بپذیرد.

پایگاه نیویورکر به نقل از منابع آگاه آمریکایی و اروپایی مدعی شده دولت آمریکا پذیرفته است بشار اسد تا برگزاری انتخابات ریاست‌ جمهوری سال 2021 همچنان در قدرت حضور داشته باشد.

خبرگزاری اسپوتنیک در واکنش به این خبر نوشته است که شکست‎های اخیر داعش در سوریه و کنترل بازپس‌گیری بخشهای زیادی از مناطق تحت اشغال گروه‌های مسلح آمریکا را مجبور کرده تا رویکرد پیشین خود را در خصوص برکناری بشار اسد از قدرت را کنار بگذارد.

به نوشته اسپوتنیک موضع جدید دولت آمریکا در تناقض کامل با رویکرد واشنگتن بوده که از گروه‌های تروریستی سوریه حمایت می‌کرد و بر برکناری بشار اسد به عنوان پیش‌ شرط حل بحران این کشور پافشاری داشت.

اسپوتنیک همچنین در خصوص این تغییر رویکرد ناگهانی آمریکا در سوریه می‌نویسد: بنا به گفته رسانه‌های آمریکا، در گفتگوهای ایجاد صلح و ثبات در سوریه پساجنگ که ایران، روسیه و ترکیه مبتکر آن هستند، آمریکا به طور کلی به حاشیه رانده  شده‌ است، این عامل نیز موجب شده واشنگتن مسیر خود را در سوریه تغییر دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *