بازدید دادستان نظامی آذربایجان‌غربی از محل حادثه شهادت مرزبانان گروهان مرزی چالدران + عکس

10:29 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۷۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به منظور بررسی دقیق عوامل منجر به شهادت مرزبانان غیور گروهان مرزی چالدران در درگیری با عوامل گروهک‌های تروریستی، دادستان نظامی استان آذربایجان‌غربی از محل وقوع این حادثه در روستای دوشان تپه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، به منظور بررسی دقیق عوامل منجر به شهادت مرزبانان غیور گروهان مرزی چالدران در درگیری با عوامل گروهک‌های تروریستی، دادستان نظامی استان آذربایجان‌غربی از محل وقوع این حادثه در روستای دوشان تپه بازدید کرد.

 

بازدید دادستان نظامی آذربایجان‌غربی  از محل حادثه شهادت مرزبانان گروهان مرزی چالدران + عکس

در ابتدای این بازدید، فرماندهان گردان‌های عملیاتی سپاه، مستقر در منطقه و گروهان مرزی چالدران، جزئیاتی از این حادثه را تشریح کردند سپس رسول صبحدل دادستان نظامی استان آذربایجان‌غربی با گرامیداشت یاد و خاطره ارواح طیبه مرزبانان شهید در جمع نیرو‌های عملیاتی حاضر در منطقه گفت: علی‌رغم شرایط سخت خدمتی استان با بیش از هزار کیلومتر نوار مرزی با سه کشور مختلف و استقرار گروهک‌های ضدانقلاب و عوامل سرویس‌های اطلاعاتی در پشت مرزها، مهمترین وظیفه نیرو‌های مسلح در این منطقه، حفظ آمادگی رزمی و اطلاعاتی در بالاترین سطح برای دفع متجاوزان و مقابله با عناصر ضد انقلاب است.


وی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح ما به عنوان مظهر اقتدار و حاکمیت کشور و نظام اسلامی در دنیا با برخورداری از چتر اطلاعاتی و شناسایی و رفع نقاط آسیب پذیر باید اقدامات لازم در جلوگیری از وقوع چنین حوادثی را به‌عمل آورند.

بازدید دادستان نظامی آذربایجان‌غربی  از محل حادثه شهادت مرزبانان گروهان مرزی چالدران + عکس


صبحدل تأکید کرد: ضرورت دارد که فرماندهان و نیرو‌های خدوم عملیاتی و تمامی قسمت‌های نظامی و اطلاعاتی مرتبط، با حساسیت کامل وضعیت آمادگی نیرو‌ها و نیز تحولات و ترددات عناصر ضد انقلاب را در منطقه دقیقاً رصد کنند.


دادستان نظامی استان، قاچاق کالا، مشروبات الکلی و سلاح و مهمات و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر را از دیگر معضلات استان آذربایجان غربی برشمرد و گفت: برخورد جدی نیرو‌های مسلح با پدیده قاچاق کالا که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری چرخه تولید و اقتصاد کشور را فلج و مرز‌های امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اعتقادی ما را تحت شعاع قرار داده، ضروری است.


وی در پایان از زحمات شبانه روزی تمامی نیرو‌های مسلح مستقر در منطقه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است که در دوازدهم آبان ماه سال جاری، ۸ تن از نیرو‌های مرزبانی نیروی انتظامی در درگیری با تروریست‌ها در منطقه مرزی چالدران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *