رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دورهمی قبل از شب یلدا پخش می‌شود/خشایار اعتمادی از وضعیت آشفته موسیقی پاپ می‌گوید+عکس

16:50 - 19 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۶۰۵
نوزدهمین روز از آذر ماه 96 با اخبار و حاشیه‌‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به وضعیت آشفته موسیقی پاپ از زبان خشایار اعتمادی و پخش زودهنگام شب یلدا اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نوزدهمین روز از آذر ماه 96 با اخبار و حاشیه‌‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به وضعیت آشفته موسیقی پاپ از زبان خشایار اعتمادی و پخش زودهنگام شب یلدا اشاره کرد.

بسته فرهنگی میزان
شهریار شاعری مومن به اهل بیت است/علی ای همای رحمت نماد شعر دینی معاصر


19 آذر ماه مقارن مقارن با يكصد و دهمين سالگرد تولد "محمدحسین شهریار" شاعر نام آشنای ایرانی است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، 19 آذر ماه مقارن مقارن با يكصد و دهمين سالگرد تولد "محمدحسین شهریار" شاعر نام آشنای ایرانی است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
روایت خشایار اعتمادی از وضعیت آشفته موسیقی پاپ کشور/دیگر هیچ دفاعی نمی‌توان از عرصه موسیقی‌مان کرد

خواننده موسیقی پاپ گفت: استنباطم این است که متاسفانه خروجی های خوبی در بیان آثاری که منتشر می شوند نمی شنوم. در طول یک ماه هزاران قطعه از خوانندگان فارسی زبان منتشر می شود و اکثریت این آثار محتوا و ساختار موسیقیایی خوبی ندارند.

خشایار اعتمادی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره فعالیت های خود در عرصه موسیقی گفت: این روزها یک قطعه به نام "یه حرفی تو دلم مونده" را که شعر آن از هادی زینتی است ضبط می کنم، تنظیم آن کار مشترک من و فرید فراز است، آهنگسازی این قطعه را بنده بر عهده دارم و فکر می کنم کمتر از یک ماه دیگر منتشر می شود.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
خیز سعید آقاخانی برای دومین سیمرغ جشنواره فیلم فجر/پژمان بازغی با نقشی متفاوت در آهوی پیشونی سفید ۲

با شروع کار هیات انتخاب سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر و همین طور رونمایی از پوستر این رویداد بزرگ هنری، تب و تاب و پیش بینی‌ها نسبت به حضور برخی آثار در جشنواره شدت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با شروع کار هیات انتخاب سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر و همین طور رونمایی از پوستر این رویداد بزرگ هنری، تب و تاب و پیش بینی ها نسبت به حضور برخی آثار در جشنواره شدت گرفته است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
هالیوود در آستانه حضور فرشته جنگ/بازگشت دوباره کارگردان دسپرادو

فیلم سینمایی "آلیتا-فرشته جنگ" به کارگردانی "رابرت رودریگز" اکران بین المللی خود را 20 ژولای 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "آلیتا-فرشته جنگ" به کارگردانی "رابرت رودریگز" اکران بین المللی خود را 20 ژولای 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
اولین قسمت دورهمی زودتر از شب یلدا پخش می‌شود/مهران مدیری مشغول بازبینی است

تهیه کننده برنامه دورهمی گفت: در حال حاضر چندین قسمت از برنامه دورهمی ضبط و آماده پخش است و به زودی روی آنتن شبکه نسیم می رود.

اولین قسمت دورهمی زودتر از شب یلدا پخش می‌شود/مهران مدیری مشغول بازبینی استمصطفی احمدی تهیه کننده برنامه دورهمی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص خبر پخش اولین قسمت سری سوم برنامه "دورهمی" در شب یلدا گفت: من در گفت و گوی قبلی خود نگفتم اولین قسمت دورهمی در شب یلدا پخش می شود بلکه اعلام کردم یکی از قسمت های ما که قطعا مقارن با شب یلدا است حال و هوای یلدایی دارد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
حمایت از سینمای دفاع مقدس فقط به شعار تبدیل شده است/موضوع شهدای غواص داغ دل تمام مردم ایران است

بازیگر فیلم اشنوگل گفت: از نظر من اینکه برخی مسئولین می گویند باید فیلم دفاع مقدس ساخته شود و از آن حمایت می‌کنیم همه در حد حرف و شعار است و وقتی موقع عمل می‌شود همه سینمای دفاع مقدس را تنها می‌گذارند.

ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در فیلمی سینمایی را پذیرفته‌ام و به امید خدا با همین یک اثر در جشنواره فیلم فجر امسال حضور خواهم داشت. هنوز اخبار این فیلم منتشر نشده اما به زودی در مورد جزئیات آن صحبت خواهم کرد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
برگزاری کنسرت استانی احسان خواجه امیری/دیدار خواننده سریال برای آخرین بار در گنبد کاووس با مخاطبانش

کنسرت احسان خواجه امیری روز جمعه اول دی ماه در سالن ارشاد گنبدکاووس با حضور طرفدارانش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ در ادامه کنسرت های استانی خود با هوادارانش در شهر گنبد کاووس دیدار می کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
ناظرزاده کرمانی: برخی در تئاتر گیشه پرست شده‌اند/ورزشکار و سینمایی می‌آورند تا صندلی پر شود

جشن تولد هفتاد سالگی فرهاد ناظرزاده کرمانی محقق، پژوهشگر و مدرس تئاتر همزمان با افتتاحیه عمارت نمایشی ارغنون با حضور "مهدی شفیعی" مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جشن تولد هفتاد سالگی فرهاد ناظرزاده کرمانی محقق، پژوهشگر و مدرس تئاتر همزمان با افتتاحیه عمارت نمایشی ارغنون با حضور "مهدی شفیعی" مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی ایران برگزار شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
مجرم‌های ماه نوامبر توسط یک نوجوان دستگیر شدند

فیلم سینمایی "مجرم های نوامبر" به کارگردانی "ساشا گراواسی" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "مجرم های نوامبر" به کارگردانی "ساشا گراواسی" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز خواهد کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
بررسی عملکرد مدارس غیر انتفاعی در برنامه ثریا/بازپخش وقتی ایران لرزید از شبکه های مختلف

تهیه کننده برنامه ثریا گفت: مستند غیر انتفاعی با موضوع نقد و بررسی عملکرد مدارس غیر اتنفاعی امشب ساعت 20 از شبکه مستند پخش می شود که در قالب نگاه انتقادی و جامع، عملکرد مدارس غیر انتفاعی و نقاط ضعف و قوت آن ها را برسی کرده است.

 تهیه کننده برنامه "ثریا" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره مستند امشب برنامه "ثریا" گفت: مستند "غیر انتفاعی" با موضوع نقد و بررسی عملکرد مدارس غیر اتنفاعی امشب ساعت 20 از شبکه مستند پخش می شود.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

 

انتهای پیام/ 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *