آماده سازی پردیس ملت برای جشنواره فیلم فجر آغاز شد/بازبینی آثار از هفته آینده شروع می‌شود

9:30 - 15 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۳۲۴
مدیر روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر گفت: به امید خدا هفته آینده جلسه معارفه هیات انتخاب آثار انجام خواهد شد و پس از آن این هیات طی برنامه ای شروع به کار خواهد کرد.

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی درخصوص برخی شایعات در مورد شروع بازبینی آثار متقاضی گفت: این خبر یعنی شروع بازبینی آثار توسط هیات انتخاب به هیچ وجه درست نیست و دبیرخانه آن را تکذیب می کند.

مسعود نجفی

وی در همین راستا ادامه داد: به امید خدا هفته آینده جلسه معارفه هیات انتخاب آثار انجام خواهد شد و پس از آن این هیات طی برنامه ای شروع به کار خواهد کرد.

این مسئول جشنواره درباره احتمال بازگشت برج میلاد به جشنواره تصریح کرد: کاخ جشنواره به برج میلاد به هیچ وجه اتفاق نخواهد افتاد. در حال حاضر برنامه‌های آماده سازی پردیس ملت برای برگزاری جشنواره شروع شده و به نوعی سینمای اهالی رسانه بدون شک پردیس ملت خواهد بود.

پردیس ملت

مدیر روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به حضور هنرمندان در پردیس ملت خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال عوامل هر فیلم در روز اکران فیلم خود به پردیس ملت آمده و علاوه بر تماشای آثار در جلسات نشست پرسش و پاسخ حضور خواهند داشت.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *