رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قرارداد اکران شاخ کرگدن هفته آینده ثبت می‌شود/فاز دوم ستاره‌های رخشان ساخته می‌شود

14:00 - 15 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۲۴۰
کارگردان فیلم "ستاره های رخشان" گفت: من دیگر هیچ وقت به جشنواره فیلم فجر فکر نمی کنم. بیش از نود درصد از اهالی سینمای ایران به فجر فکر نمی‌کنند. جوایز جشنواره بی ارزش شده و این رویداد نسبت به سالهای دیگر بسیار کوچکتر شده است.

محسن محسنی نسب کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص اکران فیلم سینمایی "شاخ کرگدن" گفت: فیلم را برای اکران به شورای صنفی نمایش ارائه کرده ایم و طبق توافقات انجام شده با دفتر پخش این فیلم به زودی اکران خواهد شد.

وی در همین راستا ادامه داد: به امید خدا و اگر مشکلی پیش نیاید قرارداد اکران فیلم سینمایی "شاخ کرگدن" یکشنبه امضا خواهد شد تا در اولین فرصت در سرگروهی مناسب میزبان مخاطبان باشد.

کارگردان فیلم "خضرا" درباره اکران فیلم شاخ کرگدن در میان تعداد زیادی از آثار سینمایی تاکید کرد: از نظر من شاخ کرگدن در سینمای ایرانی تکرار نشدنی است و سالها مردم چنین فیلمی را در سینماها ندیده اند و به همین دلیل به احتمال فراوان در فصل بد اکران هم به خوبی دیده خواهد شد.

وی درباره ساخت فیلم جدید خود ادامه داد: به تازگی فیلمنامه فیلم "شعله کندو" را با نام جدید "ستاره های رخشان" به شورای صدور پروانه ساخت ارائه داده ام و در صورت دریافت مجوز به سرعت سراغ ساخت آن خواهم رفت. اپیزود اول این فیلم ساخته شده و ستاره های درخشان ادامه اپیزود اول خواهد بود.

کارگردان یاس‌های وحشی با اشاره به احتمال حضور بازیگران چهره در فیلم جدید خود افزود: با بازیگران بسیاری برای حضور در فیلم "ستاره های رخشان" مذاکره شده اما همچنان اولویت اول من "محمدرضا گلزار" است.

محسنی نسب با اشاره به عدم حضور خود در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: من دیگر هیچ وقت به فجر فکر نمی کنم. بیش از نود درصد از اهالی سینمای ایران به فجر فکر نمی‌کنند. جوایز جشنواره بی ارزش شده و این رویداد نسبت به سالهای دیگر بسیار کوچکتر شده است. دلیل اینکه بسیاری از کارگردانان ترجیح می دهند فیلمشان خارج از جشنواره اکران شود هم بی ارزش شدن آن است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *