رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گل‌محمدی: صعود تیم ملی از گروهش غیرممکن نیست/ کاهش انتظارات باعث آرامش شاگردان کی‌روش می‌شود

10:33 - 12 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۳۴۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: کاهش انتظارات از تیم ملی باعث آرامش آن می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، یحیی گل‌محمدی با اشاره به قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی و گروه‌بندی تیم‌ملی ایران در این رقابت‌ها اظهار داشت: به نظرم ما در گروه سختی قرار گرفتیم و کار سختی خواهیم داشت، اما این امتیازی محسوب می‌شود که انتظارات از تیم ملی و بازیکنان کاهش پیدا می‌کند و این موضوع می‌تواند باعث آرامش تیم ملی شود.

وی افزود: سطح پایین انتظارات باعث می‌شود بازیکنان ما با آرامش بیشتری بازی‌هایشان را انجام دهند و اولویت اصلی به نظرم این است که بازی‌های خوبی مقابل این تیم‌ها انجام دهیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره شانس صعود تیم ملی خاطرنشان کرد: صعود از این گروه غیرممکن نیست. قطعا کار سختی داریم، ولی الان در فوتبال فاصله تیم‌ها کم شده و در حال حاضر هم شرایط تیم ملی خیلی خوب است و بازیکنان توانمندی داریم که انگیزه زیادی دارند و می‌توانند فراتر از انتظار ظاهر شده و نتایج خوبی کسب کنند.

گل‌محمدی تصریح کرد: من خوش‌بین هستم که در این مسابقات نتایج خوبی کسب شود. بازی کردن مقابل تیم‌های پرتغال و اسپانیا فرصت خوبی برای ما محسوب شده و باعث می‌شود بازیکنان ما بیشتر و بهتر دیده شوند و دیده شدن بازی‌های تیم ملی فرصت حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی را در اختیار بازیکنان ما قرار می‌دهد و ما بعد از جام‌جهانی می‌توانیم امیدوار باشیم که بازیکنان بیشتری در اروپا داشته باشیم و من به این موضوع خوش‌بین هستم.

گل محمدى که با پیراهن تیم‌ملى سابقه گل زنى در جام‌جهانى را هم داشته در پایان گفت: امیدواریم حمایت لازم از تیم ملى انجام شود و در این گروه مقابل تیم‌هاى قدرتمند جهان نمایشى داشته باشیم که به آن افتخار کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *