جزئیات رسیدگی به ۲ پرونده قاچاق در زنجان/ جاسازی 600 کیلو توتون قاچاق در پشم گوسفند

10:19 - 08 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۱۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت قاچاقچیان در ۲ پرونده خبر داد و گفت: متهمی محموله توتون قاچاق را در پشم گوسفند جاساز کرده بود که به پرداخت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مرتضی ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت قاچاقچیان در ۲ پرونده خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: حسب گزارش دایره آگاهی شهرستان خدابنده، در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری تعداد ۳۰۱ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه کشف و ضبط و راننده خودرو به عنوان متهم به تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده معرفی شد.

وی افزود: رئیس شعبه رسیدگی کننده با احراز تخلف، متهم را به ضبط محموله و پرداخت یک میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

ممیزی با اشاره به صدور حکم قاچاق ۶۰۰ کیلوگرم توتون، گفت: متهم این پرونده که محموله را در پشم گوسفند جاساز کرده بود، در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

انتهای خبر/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *