همیشه برای پیروزی پر گل مقابل حریفان قرار می‌گیریم/ امیدوارم اختلاف امتیاز با گیتی‌پسند و تاسیسات باعث قهرمانی ما شود

10:05 - 05 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۱۱۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم مس سونگون ورزقان گفت: فاصله امتیازی با گیتی‌پسند و تأسیسات کمی زیادتر شد که امیدوارم در نهایت باعث قهرمانی ما شود.

علیرضا صمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی تیمش مقابل پارسیان شهر قدس از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: مقابل تیم پارسیان شهر قدس عملکرد خوبی داشتیم. البته این شکست چیزی از ارزش‌های پارسیان کم نمی‌کند.
 
وی ادامه داد: ما مقابل حریفان در خارج از خانه هم نتایج خوبی می‌گیریم، اما متاسفانه دیدار هفته قبل مقابل آتلیه طهران قم که با تساوی به پایان رسید، صرفا یک اتفاق بود. ما همیشه برای کسب ۳ امتیاز با بازی پرگل، مقابل حریفان خود حاضر می‌شویم.
 
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم مس سونگون ورزقان تصریح کرد: خوشبختانه تیم‌های تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند مقابل حریفان خود به تساوی رسیدند و ما توانستیم مقابل پارسیان شهر قدس به پیروزی رسیدیم. فاصله امتیازی با این ۲ تیم کمی زیادتر شد که امیدوارم در نهایت باعث قهرمانی ما شود.
 
صمیمی در رابطه با تورنمنت چهارجانبه اصفهان اظهار داشت: ۴ تیمی که در این تورنمنت حضور دارند، جزو ۱۰ تیم برتر دنیا هستند و قطعا برای ما می‌تواند یک شرایط بسیار خوبی باشد تا فوتسال خودمان را بیش از قبل، ارتقا دهیم.
 
وی افزود: بازیکنان تیم‌های روسیه، آذربایجان و قزاقستان از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار هستند و از بازیکنان برتر اروپایی به حساب می‌آیند. شاید فشردگی بازی‌ها کمی مسئله‌ساز باشد و با آمادگی بسیار بالایی که تمامی بازیکنان ایران دارند، قطعا می‌توانیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *