نشست سه‌جانبه سوچی از وقوع تراژدی انسانی در سوریه جلوگیری می‌کند

17:49 - 04 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۱۰۲۵
رئیس‌جمهور ترکیه روز شنبه طی سخنانی اعلام کرد برگزاری نشست سه‌جانبه سوچی تلاشی برای جلوگیری از وقوع تراژدی انسانی در سوریه و ایجاد شرایطی عادلانه‌تر برای آینده منطقه است.

نشست سه‌جانبه سوچی از وقوع تراژدی انسانی در سوریه جلوگیری می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل ، رجب طیب اردوغان اعلام کرد نشست سه‌جانبه ایران، روسیه و ترکیه در شهر سوچی را تلاشی برای جلوگیری از وقع تراژدی انسانی در سوریه است.

روز چهارشنبه گذشته در سوچی مذاکرات روسای جمهور روسیه، ایران و ترکیه برگزار شد و طرفین بیانیه مشترکی را برای حل و فصل اوضاع در سوریه منتشر کردند.

پیش از دیدار رؤسای جمهور سه کشور ایران، روسیه و ترکیه، مقامات نظامی ارشد سه کشور روز سه‌شنبه گذشته به منظور رایزنی پیرامون اتخاذ راهکار مشترک برای ادامه روند پاکسازی گروهک‌های تروریستی و همچنین ایجاد امنیت و ثبات پایدار در کشور سوریه در شهر سوچی روسیه گرد هم آمدند.

رجب طیب اردوغان روز شنبه با اشاره به برگزاری نشست سه‌جانبه سوچی در خصوص تلاش برای حل بحران سوریه اظهار کرد: نشست سه‌جانبه ترکیه، ایران، و روسیه تلاشی برای جلوگیری از وقوع تراژدی انسانی در سوریه ایجاد شرایطی عادلانه‌تر برای آینده منطقه است.


برچسب ها: حل بحران سوریه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *