رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کار در شورای حل اختلاف نیازمند روحیه بسیجی است

14:21 - 02 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۴۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون رئیس کل دادگستری در امور شورا‌های حل اختلاف استان یزد گفت: در بسیاری از پرونده در شورای حل اختلاف، زمینه و امکان صلح و سازش وجود دارد، اما نیاز به پیگیری مستمر، وقت گذاری و ایثار از خودگذشتگی دارد که این روحیه مختص کارکنان بسیجی است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان یزد، محمدرضا حداد در جلسه شورای بسیج پایگاه بسیج شهیدین دادگستری، اظهار كرد: روحیه بسیجی در قید کار در قبال حقوق و ارائه خدمت منحصر در ساعات اداری نیست و خدمت در شورای حل اختلاف نیازمند این روحیه خدمت است.


وی راه اندازی پایگاه بسیج ویژه شورا‌های حل اختلاف استان را خواستار شد و اظهار داشت: خلأ عدم تشکیل بسیج در نهاد بزرگ و پر جمعیتی همچون شورای حل اختلاف احساس می‌شود و باید با تأسیس و سامان دهی این تشکل مقدس در شورای حل اختلاف، در مسیر خدمت به مردم گام برداشت.


این مقام قضایی خاطرنشان کرد: رسالت بسیج، منحصر به کار نظامی نیست و می‌توان از این نیروی مخلص ارزشی برای تحقق اهداف اجتماعی و فرهنگی بهره گرفت.


وی تصریح کرد: سعه صدر، مناعت طبع و کارجهادی شاخصه نیرو‌های بسیجی است که می‌تواند در تحقق اهداف متعالی شورای حل اختلاف و اصلاح ذات البین یار و مددکار ایین نهاد باشد.


شایان ذکر است مقرر شد با همکاری پایگاه بسیج دادگستری و سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد، زمینه راه اندازی کانون بسیج شورای حل اختلاف فراهم گردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *