رئیس جدید دادگستری شهرستان کوهرنگ معرفی شد

14:36 - 03 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۲۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولان محلی، رحمان مومنی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کوهرنگ معرفی و از زحمات مجتبی صیدالی رئیس پیشین این دادگستری تجلیل شد.

رئیس جدید دادگستری شهرستان کوهرنگ معرفی شد.به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان چهار محال و بختیاری در جریان برگزاری این مراسم حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی امام جمعه محترم شهرستان با تشکر از زحمات و تلاش‌های چندین ساله آقای صیدالی ایمان، صبر و بردباری را سه عامل مهم در رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مردم دانست. ایشان با تشریح امر خطیر و مهم قضاوت، به قضات محاکم توصیه نمود ضمن دوری از بداخلاقی ها، با حفظ کرامت انسانی اشخاص و تکریم ارباب رجوع به مشکلات قضایی و حقوقی شهروندان رسیدگی و در راستای رشد و توسعه عدالت در جامعه و حاکم شدن قانون در کشور گام بردارند.

در ادامه این مراسم سید عبدالله موسوی رئیس کل دادگستری استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان در ماه‌های محرم و صفر حدیثی گهربار از امام رضا (ع) را نقل و اظهار داشت: مومن دارای سه ویژگی مهم است که اولین آن رازداری است و در این مقوله خداوند خود بزرگترین رازدار است و مومنان نیز به تبعیت از باری تعالی موظفند نسبت به برادران و خواهران دینی خود رازداری و آبروداری کنند. وی افزود: ویژگی دیگر مومن مدارا نمودن با مردم است و خداوند کلید تدبیر و تعقل را در مدارا کردن قرار داده است. ایشان ویژگی سوم مومن را صبر کردن در سختی‌ها و ناراحتی‌ها برشمرد و گفت: درمان بسیاری از مشکلات گذر زمان است که البته تحمل این وضعیت تنها با صبر و برباری امکان پذیر می‌باشد..

موسوی در ادامه صحبت‌های خود از خدمات و تلاش‌های ۱۲ ساله آقای مجتبی صیدالی در دادگستری شهرستان کوهرنگ تقدیر و به آقای رحمان مومنی رئیس جدید این دادگستری توصیه نمود تا با حفظ حقوق شهروندی افراد، حمایت کامل از ضابطان قضایی و توجه به شورا‌های حل اختلاف نسبت به رفع مشکلات مردم و حل اختلافات اهتمام ویژه داشته باشد. وی همچنین از رئیس جدید دادگستری شهرستان کوهرنگ درخواست نمود تا ضمن تعامل با امام جمعه محترم شهرستان و استفاده از ظرفیت روحانیت، با اعضاء شورای تأمین شهرستان همکاری لازم را داشته و در جلسات این شورا حضوری فعال داشته باشد.


گفتنی است  در این مراسم معاون منابع انسانی دادگستری استان، مقامات نظامی و انتظامی، مسئولان محلی و جمعی از مردم منطقه نیز حضور داشتند.

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *