عملیات مشترک ایران و روسیه نابودی تروریست‌ها در البوکمال را تکمیل کرد

12:45 - 30 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۷۰۹
رئیس ستاد ارتش روسیه می‎گوید که روسیه و ایران اقدامات زیادی برای حل بحران سوریه انجام داده‎اند و عملیات مشترک دو کشور منجر به تکمیل آزادسازی شهر البوکمال شده است.

عملیات مشترک ایران و روسیه نابودی تروریست‌ها در البوکمال را تکمیل کردبه گزارش گروه بین‌الملل ، رئیس ستاد ارتش روسیه طی سخنانی اعلام کرد که روسیه و ایران اقدامات زیادی برای حل بحران سوریه انجام داده اند.

«والری گراسیموف» گفت: با تلاش های مسکو و تهران نابودی تروریست ها در البوکمال تکمیل شد و مرزهای سوریه تحت کنترل قرار گرفت.

رئیس ستاد ارتش روسیه با اشاره به اینکه موفقیت‌های نظامی در سوریه به منظور ممانعت از بازگشت تروریست‌ها باید تقویت شود اظهار داشت که نابودی کامل گروه‌های تروریستی در سوریه به محور اصلی اقدامات تبدیل شده است.

کاخ کرملین نیز روز سه‌شنبه گزارش داد که بشار اسد روز دوشنبه به روسیه سفر کرده و در این سفر 4 ساعته با ولادمیر پوتین در شهر سوچی دیدار و گفتگو کرده‌است.

بنا به گزارش راشاتودی دو طرف درباره روند سیاسی سوریه با هم تبادل‌نظر کردند.

در این دیدار رئیس‌جمهور روسیه ضمن بیان این که مبارزه با تروریسم در سوریه به روزهای پایانی خود نزدیک شده تأکید کرد که گفتگوهای آستانه درباره حل بحران سوریه گام مهمی در روند سیاسی این کشور است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *