رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسپانیا درباره به رسمیت شناخته شدن دولت فلسطین ابراز امیدواری کرد

0:47 - 30 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۵۰۵
وزیر خارجه اسپانیا گفت: به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین باید با هماهنگی اتحادیه اروپا و با هدف توافق صلح میان رژیم صهیونیستی و فلسطین انجام شود

اسپانیا درباره به رسمیت شناخته شدن دولت فلسطین ابراز امیدواری کردبه گزارش گروه بین‌الملل ، «آلفونسو داستیس» وزیر امورخارجه اسپانیا دوشنبه شب ابراز امیدواری کرد که در ماه های آینده کشور و دولت فلسطین به رسمیت شناخته شود .

به نقل از خبرگزاری «افه» اسپانیا، داستیس در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «ریاض المالکی» وزیر امورخارجه دولت خودگردان فلسطین در مادرید تصریح کرد، به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین باید با هماهنگی اتحادیه اروپا و با هدف توافق صلح میان رژیم صهیونیستی و فلسطین انجام شود.


وی ضمن محکوم کردن شهرک سازی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی اظهار امیدواری کرد که پس از گذشت سال ها، نشست کمیته مشترک اسپانیا و فلسطین برگزار شود.


وزیر امورخارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز گفت، به رسمیت شناخته شدن فلسطین به ارتقای صلح در منطقه کمک خواهد کرد و ما در تلاشیم ببینیم در چه زمانی‌ این امر صورت خواهد گرفت.


المالکی تمایل اسپانیا برای مطالعه در زمینه سرمایه گذاری های شرکت های اسپانیایی در بخش های جدید صنعتی فلسطین را مورد بحث قرار داد .

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *