رد صلاحیت شوم برای همیشه سیاست را کنار می‌گذارم

10:15 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۱۱۰
عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف ضمن اعلام اینکه اگر رد صلاحیت شوم برای همیشه سیاست را کنار می‌گذارم گفت: با شرایطی حاضر به گفتگو و اتحاد با حزب مردم هستیم.

به گزارش سرویس بین الملل به نقل از اکسپرس نیوز عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف اعلام کرد: اگر من هم مانند نواز شریف از سوی دادگاه عالی پاکستان رد صلاحیت شوم سیاست را برای همیشه ترک خواهم کرد.

عمران خان گفت: اگر اعتزاز احسن رهبری حزب مردم را به عهده بگیرد حاضریم برای اتحاد با آنها صحبت کنیم ولی تا زمانی که آصف علی زرداری رهبری این حزب را به عهده دارد اتحاد ممکن نیست.

رهبر حزب تحریک انصاف، بلاول بوتو را کودکی خواند که اختیارش به دست زرداری است و از او برای به دست آوردن رای سو استفاده می‌کند.

وی تاکید کرد: هرکس از سوی دادگاه عالی پاکستان رد صلاحیت شود دیگر در تحریک انصاف جایگاهی نخواهد داشت، و در رابطه با خودم تاکید می‌کنم حتی اگر یک سند مالی رو شود که نشان بدهد من دچار فساد اقتصادی شده‌ام برای همیشه سیاست را ترک خواهم کرد.

وی اضافه کرد: دست و پا زدن‌های نواز شریف برای حفاظت از اسحاق دار وزیرخزانه داری پاکستان فقط برای این است که بیش از قبل رسوا و سندهای جدیدی علیه او رو نشود.

عمران خان بیان کرد: در حال حاضر اوضاع سیاسی کشور به شدت آشفته است، و شخص نواز شریف مسئول تمام مشکلات موجود است.

در آستانه انتخابات سال آتی پاکستان کشمکش‌های سیاسی به اوج خود رسیده است و به نظر بسیاری از کارشناسان عمران خان شانس بسیار زیادی برای پیروزی در انتخابات دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *