بازدید رئیس کل دادگستری استان قم از از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زندان قم

16:00 - 26 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۴۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قم در رأس هیئتی متشکل از معاون قضایی و برنامه ریزی و رئیس شعبه یک کیفری یک استان قم، از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی، بند نسوان، دفتر نظارت زندان و کانون اصلاح و تربیت و سایر مکان‌های ستادی زندان قم بازدید کرد.

بازدید رئیس کل دادگستری استان قم از از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زندان قمبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری استان قم در رأس هیئتی متشکل از معاون قضایی و برنامه ریزی دادگستری و رئیس شعبه یک کیفری یک استان، از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی، بند نسوان، دفتر نظارت زندان و کانون اصلاح و تربیت و سایر مکان‌های ستادی زندان بازدید کرد.

در این بازدید حجت الاسلام تهامی مدیرکل زندان‌های استان قم گزارشی از اقدامات انجام شده در قسمت‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، یگان حفاظت و همچنین انتقال کانون فعلی به مکان جدید ارائه داد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین خلیلی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی با حضور در بند‌های مختلف زندان، مشکلات و درخواست‌های زندانیان را مورد رسیدگی قرار داد.

وی با حضور در دفتر نظارت زندان و بازدید از مراحل مختلف انجام کار و نحوه رسیدگی به امورات زندانیان، رهنمود‌های لازم را برای خدمت بهتر و تکریم ارباب رجوع ارائه کرد.

این مقام قضایی حضور و ملاقات چهره به چهره قاضی ناظر زندان با زندانیان را شیوه مناسبی در حل مشکلات آنان دانسته و بیان کرد: با این شیوه علاوه بر حل مشکلات زندانی، برخی از مشکلات خاص زندانیان در صورت نیاز به رئیس دادگستری یا دادستان و دیگر مسئولین قضایی انعکاس و موجب حل مشکلات زندانی می­‌گردد.

رئیس کل دادگستری استان قم در پایان اظهار کرد: حبس بودن زندانیان جوان به علت جرائم ارتکابی امری ناراحت کننده است، لذا باید آسیب‌هایی که موجب ارتکاب جرم در جامعه می‌گردد با جدیت و مدیریت پیگیری شده تا موجب کاهش جمعیت زندان گردد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *