دیدار پاییزی حجت اشرف زاده با مخاطبانش/اجرای جدیدترین آلبوم خواننده قطعه ماه و ماهی در برج میلاد+عکس

13:30 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۳۷۴
حجت اشرف زاده روز جمعه 24 آذرماه جدیدترین آلبومش "وقت عاشقی" را در مرکز همایش های برج میلاد اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، حجت اشرف زاده خواننده قطعه "ماه و ماهی" در روزهای پایانی فصل پاییز در سالن همایش های برج میلاد  آلبوم جدید خود را برای مخاطبان اجرا می کند.

آلبوم جدید اشرف زاده "وقت عاشقی" 14 آذرماه رونمایی و 24 آذرماه قطعات آن در برج میلاد اجرا می شود.

آلبوم "وقت عاشقی" دارای ۱۲ قطعه و با محتوای عاشقانه است. در تنظیم این قطعات هنرمندان با تجربه و البته جوانان مستعدی وجود دارند از جمله علیرضا افکاری. استاد محمد علی بهمنی، احمد امیر خلیلی، امیر ارجینی، اسحاق انور، امید صباغ نو، عباس محمدی، علی صفری و نیما تقوی به عنوان شاعران قطعات با اشرف زاده همکاری داشته اند.

حجت اشرف زاده
آلبوم تازه حجت اشرف زاده به شکلی تنظیم و تدوین شده که مخاطب شاهد اجرای یک سناریوی موسیقایی است که اگر هر کسی تجربه ای عاشقانه در زندگی خود داشته باشد قطعا حداقل با یکی از آثار ارتباط برقرار خواهد کرد. این آلبوم به نوعی شامل پیدایش عشق و احوالاتش است که بر اساس یک رپرتوار تقدیم مخاطبان می شود.

"ماه و ماهی" و "دوباره ایران" دو قطعه از قطعاتی هستند که باعث شهرت و محبوبیت حجت اشرف زاده شده است. خواننده ای که متن آهنگ هایش از شعرهای شعرای به نام ایرانی است و از ترانه هایی ضعیف که این روز ها فضای موسیقی را در بر گرفته است دوری می کند.

حجت اشرف زاده

کنسرت حجت اشرف زاده روز جمعه 24 آذرماه در ساعات 18:00 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *