برگزاری کنسرت مهدی مدرس در هفته دوم آذر ماه/خواننده پاپ در پی قراردادی برای تیتراژ یک سریال تلویزیونی

9:30 - 25 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۳۹۱
مدیر برنامه های مهدی مدرس گفت: 9 قطعه آماده و مجوز گرفته است اما این که کدام یک ابتدا منتشر شود هنوز تصمیمی گرفته نشده است. هفته گدشته یک قطعه منتشر شد و قبل از 9 آذرماه و برگزاری کنسرت، قطعه بعدی عرضه می شود.

ایمان عابد مدیر برنامه های مهدی مدرس خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره آخرین فعالیت های کاری مهدی مدرس گفت: قطعات جدید زیادی با همکاری انوشیروان تقوی، بهروز علیاری و بسیاری دیگر از دوستان ساخته شده است که به دنبال انتشار آن هستیم.

 مهدی مدرس
وی درباره جزئیات این آثار اظهار کرد: 9 قطعه آماده و مجوز گرفته است اما این که کدام یک ابتدا منتشر شود هنوز تصمیمی گرفته نشده است. هفته گدشته یک قطعه منتشر شد و قبل از 9 آذرماه و برگزاری کنسرت، قطعه بعدی عرضه می شود.

این مدیر برنامه درباره تور کنسرت های تهران و شهرستانی مدرس توضیح داد: کنسرت تهران این خواننده 9 آذرماه در سالن اریکه ایرانیان با اجزای ترکیبی از جدیدترین قطعات منتشر شده به روی صحنه می رود. برای برگزاری کنسرت در ارومیه و شیراز مذاکراتی انجام شده است اما تاریخ نهایی و قطعی دو روز دیگر مشخص می شود. 

عابد تصریح کرد: کنسرت ارومیه زودتر از سایر شهرها برگزار می شود و مذاکره برای برگزاری کنسرت در شهرهای دیگر نیز ادامه دارد.

 مهدی مدرس
وی خاطرنشان کرد: مدرس به احتمال زیاد برای اجرای تیتراژ یک سریال و یک فیلم سینمایی تا یک ماه آینده قرار داد خواهد بست.

 انتهای پیام/ 

 

 

 

 

 


برچسب ها: مهدی مدرس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *