خدمات رسانی تامین اجتماعی به زائران اربعین حسینی

10:22 - 13 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۴۱۹۸
سازمان تامین اجتماعی به منظور خدمت رسانی به زوار مراسم اربعین حسینی (ع) تمهیداتی اندیشیده است.

زائران اربعین به گزارش گروه جامعه ، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تهران برای کمک به زائران اربعین پزشک، دندانپزشک، پرستار، بهیار و کارشناس آزمایشگاه به مرز مهران اعزام کرده است. 

براساس این گزارش، در استان کرمانشاه، مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان در آمادگی کامل به سر می برند. به درخواست مرکز اورژانس کشور هفت نیرو شامل چهار پرستار، ٢ نیروی آزمایشگاه و یک ماما جهت بکارگیری در مرز خسروی معرفی شده اند.

همچنین، سازمان تامین اجتماعی در استان خوزستان نیز برای خدمت رسانی به زوار مراسم اربعین برنامه ریزی کرده و یک دستگاه آمبولانس با راننده، دارو و تجهیزات لازم را تدارک دیده است. 

خدمات پزشکی مورد نیاز درمانگاه واقع در منطقه مین زدایی مرز چذابه توسط چهار پزشک عمومی و تامین پزشک مورد نیاز درمانی قمر بنی هاشم(ع) واقع در مرز شلمچه از دیگر برنامه های سازمان تامین اجتماعی در این زمینه است.

مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی امسال با پیش بینی حدود سه میلیون زائر از چند روز گذشته در مرزهای کشور آغاز شده است، پارسال نیز در این مراسم باشکوه بیش از 2 میلیون هموطن به زیارت سرور و سالار شهیدان مشرف شدند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *