رضا عطاران احتمالا آدم فروش می شود/پایان فیلمبرداری سریال مرد تا نوروز 97

11:00 - 10 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۳۳۴۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر و کارگردان سینما گفت: "مرد" به کارگردانی فریدون حسن پور در منطقه دیلمان در استان گیلان فیلمبرداری می شود و بازی من در لوکیشن دیلمان و همچنین رشت باقی مانده است و باید در چند مقطع حضور پیدا کنم. زمان زیادی از فیلمبرداری این اثر می گذرد و فکر می کنم  تا عید به پایان برسد.

مهرداد فلاحتگر بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره آخرین فعالیت های خود گفت: در سریال بلند "شبکه" با نام قبلی "سارقین روح" به کارگردانی احمد معظمی بازی می کنم که فیلمبرداری آن امروز شروع شد.

وی درباره بازی خود در این سریال اظهار کرد: موضوع بازی من درباره پسری است که خودکشی می کند، شرایط جسمی بدی دارد و من به عنوان پدر تمام زندگی خود را می فروشم تا هزینه درمان او را بدهم در نتیجه خود نیز به وضعیت بدی دچار می شوم. این سریال درباره آدم هایی است که دچار یاس و نا امیدی شده و دست به کارهای عجیب و غریب می زنند.

این بازیگر افزود: دانیال حکیمی، بیژن امکانیان، بهنوش بختیاری و ایرج نوذری از بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

فلاحتگر درباره سریال دیگرش در مقام بازیگر بیان کرد: "مرد" به کارگردانی فریدون حسن پور در منطقه دیلمان در استان گیلان فیلمبرداری می شود و بازی من در لوکیشن دیلمان و همچنین رشت باقی مانده است و باید در چند مقطع حضور پیدا کنم. زمان زیادی از فیلمبرداری این اثر می گذرد و فکر می کنم  تا نوروز 97 به پایان برسد.

بازیگر "آژانس شیشه ای" درباره فعالیت های خود در مقام کارگردانی توضیح داد: فیلم سینمایی "آدم فروش" و تله فیلم "گدرینگ" را برای دریافت پروانه ساخت آماده کرده ام، هزینه های تولید این آثار تامین شده است و در صورت صدور مجوز برای هر کدام از این آثار تولید آن ها را شروع می کنم.

فلاحتگر درباره موضوع این آثار نیز اظهار کرد: "آدم فروش" نوشته علی توحید پرست در ژانری کمدی است که به دلیل بی پروایی کمدی آن پیش بینی می کنیم که با اصلاحیه رو به رو شود و مجبور به بازنویسی و تغییر آن شویم. برای نقش اصلی این فیلم با رضا عطاران صحبت کردم و او فیلمنامه را خوانده است اما هنوز در این باره تصمیمی نگرفته است. بازیگران دیگر این فیلم باید براساس بازیگر نقش اصلی انتخاب شوند بنابراین به محض موافقت عطاران سایر بازیگران انتخاب می شوند.

 وی درباره موضوع فیلمنامه فیلم "گدرینگ"تصریح کرد: موضوع تله فیلم "گدرینگ" درباره جوانانی است که با هم نسبت خویشاوندی دارند و به یک مسافرت می روند. یک گروه از این اقوام وارد تیم مهمانی شبانه می شوند و گروه دیگر به تحقیق درباره مهمانی شبانه می پردازند، زمانی که تصمیم می گیرند که به گروه اول بپیوندند در راه گم شده و دچار اتفاقات عجیب و غریبی می شوند.

بازیگر "گشت ویژه" درباره انتخاب بازیگران این اثر بیان کرد: چون محتوای اثر درباره جوانان است از بازیگران علاقمند و آموزشگاهی در "گدرینگ" استفاده می کنم و چند بازیگر حرفه ای نیز در کنار آن ها ایفای نقش می کنند.

فلاحتگر  خاطرنشان کرد: ارتفاعات چمستان، بابل و چند نقطه دیگر از ارتفاعات جنگلی مازندران را به جهت محتوای  فیلم برای فیلمبرداری انتخاب کرده ایم. به جز سه سکانس که در تهران ضبط می شود سایر لوکیشن های این فیلم در شمال است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *