دستگیری دو متهم فعال در فضای مجازی در اردبیل / فعالیت متهمان در جهت تبلیغ علیه دین و ترویج ابتذال

13:31 - 09 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۳۲۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان اردبیل گفت: دو نفر آقا و خانم که در فضای مجازی فعالیت گسترده غیرقانونی، غیر شرعی و تبلیغ علیه دین داشتند در استان اردبیل دستگیر شدند.

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت: دو نفر آقا و خانم که در فضای مجازی فعالیت گسترده غیرقانونی، غیر شرعی و تبلیغ علیه دین داشتند در استان اردبیل دستگیر شدند.

وی افزود: این دو نفرسابقه دار طی عملیات مشترک دادستانی و نهاد‌های ذیربط دستگیر شدند که در زمینه‌های تبلیغ علیه دین و مقدسات، تبلیغ منفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ترویج فساد و ابتذال و بی بندوباری فعالیت داشتند.

دادستان اردبیل تصریح کرد: این دو متهم با قرار قانونی روانه زندان شدند تا اقدامات فنی جهت داده کاوی وبررسی تجهیزات الکترونیکی مورد استفاده بررسی کارشناسی شود.

وی تاکید کرد:با راه اندازی واحد واکنش سریع به جرایم فضای مجازی در دادستانی اردبیل به فعالیت‌های مجرمانه در فضای مجازی به صورت فوق العاده رسیدگی شده تلاش برای سالم سازی جامعه با قدرت ادامه خواهد داشت.

عتباتی از شهروندان خواست هرنوع فعالیت مجرمانه افراد در فضای مجازی را به پلیس فرماندهی انتظامی استان یا دادسرای عمومی اردبیل گزارش کنند تا با اقدام به موقع قانون و برخورد با مجرمان آینده امن برای فرزندانشان رقم بخورد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *