شهرستان نظرآباد، پایلوت کشوری اجرای طرح نماد شد

9:32 - 11 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۳۱۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی دادگستری البرز با بیان این که شهرستان نظرآباد، به عنوان پایلوت کشوری برای اجرای طرح نماد معرفی شده است گفت: در سال جاری نیز طرح نماد در کلیه مدارس شهرستان نظرآباد که حدوداً ۱۴۰ مدرسه است و تعداد ۲۵۰۰۰ دانش آموز در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در آن تحصیل می‌کنند، اجرا خواهد شد.

اربعین2/ شهرستان نظرآباد، پایلوت کشوری اجرای طرح نماد شدمهدی جوهری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبر از انتخاب شهرستان نظرآباد به عنوان پایلوت کشوری اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) داد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۱۲ مدرسه در شهرستان‌های کرج و نظرآباد به صورت آزمایشی این طرح را اجرا کردند، گفت: در سال جاری نیز طرح نماد در کلیه مدارس شهرستان نظرآباد که حدوداً ۱۴۰ مدرسه است و تعداد ۲۵۰۰۰ دانش آموز در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در آن تحصیل می‌کنند، اجرا خواهد شد.

این مقام قضایی اجرای این طرح در شهرستان نظرآباد را اقدامی مثبت و فرصتی مناسب برای پیشگیری از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی در میان جامعه دانش آموزی این شهرستان دانست که بدین منظور نیز اعتبارات لازم برای این برنامه پیش بینی شده است.

جوهری در پایان گفت: لازم است مسئولین شهری نظرآباد با هماهنگی و همراهی یکدیگر از فرصت به وجود آمده نهایت بهره را برده و نسبت به اجرای دقیق این طرح اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *