گسترش دولت الکترونیک و شفاف سازی عملکرد اداری به منظور پیشگیری از وقوع فساد/ برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران اجرایی در دستور کار

10:41 - 09 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۳۰۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان تبریز با اشاره به اینکه برخی کارکنان اداری ناآگاهانه و به دلیل نبود آموزش مرتکب جرم می شوند، بر آموزش حقوقی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

موسی خلیل اللهی دادستان تبریز در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با تاکید بر بررسی راهکارهای پیشگیری از وقوع فساد ارادی در دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: برخی کارکنان اداری ناآگاهانه و به دلیل نبود آموزش مرتکب جرم می شوند، بنابراین آموزش حقوقی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی از اهمیت مضاعفی برخوردار است.


خلیل اللهی از برگزاری همایش «آسیب شناسی و تدوین راهبردهای پیشگیری از فساد اداری در دستگاه های اجرایی استان» با حضور مدیران کل، مدیران حراست، مدیران حقوقی و دستگاه های نظارتی استان در آذرماه سال جاری خبر داد.


وی پیشگیری از فساد اداری در دستگاه های اجرایی و نقش مدیران کل دستگاه های اجرایی در حل و فصل دعاوی بین دستگاه‌ها را از محورهای این همایش اعلام کرد.


دادستان تبریز در پایان با اشاره به برگزاری جلسه ای برای بررسی راهکارهای پیشگیری از وقوع فساد اداری گفت: در این جلسه برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران اجرایی، تقویت سیستم تشویق و تنبیه، گسترش دولت الکترونیک، چرخش شغلی افراد، شفاف سازی عملکرد اداری و ترویج اخلاق حرفه ای از جمله پیشنهادهای مطرح شده بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *