سلاح خوفناک کره‌شمالی که می‌‎تواند 90 درصد جمعیت آمریکا را نابود کند+تصاویر

21:30 - 03 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۱۲۴۹
پایگاه «دیلی‌میل» در گزارشی به نقل از کارشناسان حوزه امنیت سایبری هشدار داد که حمله موشکی کره‌شمالی به آمریکا، مرگ ۹۰ درصد جمعیت این کشور را در پی خواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل ، به تازگی گزارش‌های زیادی درخصوص بی‌توجهی آمریکا به انفجار بمب‌های الکترومغناطیسی منتشر شده‌ است؛ بمب الکترومغناطیسی پدیده‌ای است که با انفجار یک بمب هسته‌ای در بالای جو زمین ایجاد می‌شود.

بمب الکترومغناطیستی


انفجار یک بمب هسته‌ای در جو زمین، موجب آزادسازی حجم عظیمی از انرژی می‌شود که در پی آن تمام ساختار‌ها و وسایل الکترونیکی جامعه نابود خواهند شد؛ کره‌شمالی مدعی است برای انجام چنین حمله‌ای یک کلاهک هسته‌ای را برای این منظور ساخته‌است.


علی‌رغم بی‌توجهی بسیاری از دانشمندان و کارشناسان امنیتی آمریکا به این ادعای کره‌شمالی، «پیتر پرای» استراتژیست هسته‌ای و از کارکنان سابق سازمان سیا در گزارش اخیر خود به نمایندگان کنگره تشریح کرده که چگونه آمریکا در معرض تهدید جدی حمله الکترومغناطیستی قرار دارد.

بمب الکترومغناطیستی


وی می‌گوید: آمریکا اکنون صرفا به کمک فن‌آوری‌های مدرن می‌تواند زندگی جمعیت ۳۲۰ میلیونی خود را تأمین کند. یک حمله الکترومغناطیسی شبکه الکتریکی کشور را به مدت یک‌سال مختل و تمام زیرساخت‌های حیاتی برای پشتیبانی این جمعیت عظیم را نابود می‌کند.

بمب الکترومغناطیستی


در پی این انفجار الکترومغناطیستی، سامانه‌های الکتریکی خطوط هوایی آمریکا نابود می‌شود که منجر به کشتار بسیاری در جاده‌ها خواهد شد؛ در هر لحظه نزدیک به ۵ هزار پرواز در سرتاسر آمریکا انجام می‌شود که بیش از ۵۰۰ هزار نفر را جابه‌جا می‌کنند.

بمب الکترومغناطیستی


همزمان سامانه‌هایی که جریان گاز را در خطوط گاز تنظیم می‌کنند، منفجر خواهند شد و درپی آن آتش‌سوزی‌های گسترده در شهر‌ها و جنگل‌ها ایجاد می‌شود.


به گفته «پیتر پرای»، آنچه بیش از همه موقعیت را بدتر خواهد کرد این است که نیروگاه‌های هسته‌ای طی یک هفته ذوب خواهند شد که منجر به انتشار ذرات رادیواکتیو در سراسر کشور خواهد شد. ذخایر غذایی در سوپرمارکت‌ها ظرف چند روز مصرف خواهند شد. با قطعی سراسری برق تمام ذخیره غذایی ملی آمریکا در کمتر از یک ماه فاسد خواهد شد.

بمب الکترومغناطیستی

 


وی می‌افزاید: با شلیک یک کلاهک هسته‌ای از سوی ماهواره هسته‌ای در بالای جو خاک آمریکا، کل شبکه الکتریکی و دیگر ساختار‌های حیاتی آمریکا به مدت بیش از یک‌سال مختل خواهد شد. در چنین شرایطی بیش از ۹۰ درصد جمعیت آمریکا بر اثر گرستگی، بیماری و فروپاشی اجتماعی تلف خواهند شد.

بمب‌های الکترومغناطیسی (EMP) اتمی


بمب الکترومغناطیسی انفجار ناگهانی امواج الکترومغناطیسی است که به صورت طبیعی یا در نتیجه اراده‌ها و دخالت‌های انسانی رخ می‌‎دهد.

یک بمب الکترومغناطیسی نه‌تنها منابع الکتریسیته را از کار می‌اندازد بلکه تمام ابزارها و ماشین‌هایی که با الکتریسیته کار می‌کنند نیز از کار می‌افتند.

بمب الکترومغناطیستی


انفجار‌های هسته‌ای در جو زمین امواجی به‌شدت قوی‌ای تولید می‌کند که توان نابودی کل سامانه‌های الکترونیکی را دارد. انفجار یک بمب هسته‌ای در فاصله ۲۴۹ مایلی (۴۰۰ کیلومتر) ارتفاع زمین بخش عظیم قاره آمریکا را تحت تأثیر قرار می‌دهد. انفجار بمب در ارتفاع‌های بالاتر، تأثیر تخریبی آن را افزایش می‌دهد.

بمب الکترومغناطیستی


انفجار یک بمب در ۳۰ کیلومتری ارتفاع خاک آمریکا، کل ایالت‌های کانزاس، نبراسکا، تقریبا همه قلمرو ایالت داکوتای جنوبی، و بخش‌های زیادی از ایالت‌های مجاور را تحت تأثیر قرار خواهد داد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *