شهرام مکری در مرحله پیش از تولید پدر مجرد/هجوم از ماهی و گربه بیشتر می‌فروشد

8:30 - 03 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۰۸۵۸
کارگردان فیلم ماهی و گربه گفت: مرحله فیلمنامه نویسی این اثر به طور کامل به اتمام رسیده و به کمپانی سازنده ارسال شده است. هم اکنون منتظر پاسخ کمپانی و شروع بازنویسی متن هستیم. پدر مجرد به طور کامل پروژه ای خارجی بوده و تمامی آن خارج از کشور اتفاق می افتد.

شهرام مکری نویسنده و کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص فعالیت‌های خود در عرصه سینما گفت: این روزها کاملاً درگیر اکران و تبلیغات "فیلم هجوم" هستم و فرصتی برای تولید اثری تازه ندارم. بخشی از مراحل فنی این فیلم نیز باقی مانده که باید تا قبل از اکران آماده شود.

وی درباره تفاوت نسخه فیلم هجوم برای اکران عمومی نسبت به نسخه جشنواره افزود: این فیلم بدون هیچ تغییر و سانسوری نسبت به نسخه‌ای که به جشنواره ارائه شد، آبان ماه اکران خود را آغاز خواهد کرد.

شهرام مکری

کارگردان فیلم اشکان و انگشتر متبرک درباره تفاوت نگاه شورای صنفی نمایش و جشنواره فجر نسبت به اکران هجوم تاکید کرد: من احساس می کنم مدیریت و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر سال گذشته کمی  دیر در مورد اکران فیلم هجوم برخورد کردند و شاید به خاطر همین هجوم به جشنواره فیلم فجر نرسید. 

وی درباره پیش بینی خود نسبت به فروش فیلم هجوم تصریح کرد: امیدوارم تمام آنهایی که فیلم ماهی و گربه را دیدند به تماشای هجوم هم بنشینند. البته این پیش بینی را می‌کنم که اتفاقات بهتری برای هجوم افتاده و طیف گسترده‌تری به تماشای هجوم بنشینند. هجوم نسبت به سایر آثار من خط داستانی پررنگ تری داشته و به نوعی همگانی تر است.

شهرام مکری

مکری درباره آخرین مراحل ساخت فیلم تازه‌ترین اثر خود پدر مجرد خاطرنشان کرد: مرحله فیلمنامه نویسی این اثر به طور کامل به اتمام رسیده و به کمپانی سازنده ارسال شده است. هم اکنون منتظر پاسخ کمپانی و شروع بازنویسی متن هستیم. پدر مجرد به طور کامل پروژه ای خارجی بوده و تمامی آن در خارج از کشور اتفاق می افتد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *