رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه و تعمیق روابط بین دو کشور وجود دارد

12:02 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۹۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
وزیر دادگستری در دیدار با سفیر سریلانکا گفت: ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه و تعمیق روابط بین دو کشور وجود دارد و امیدوارم موانع جزئی برطرف شود.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، علیرضا آوایی وزیر دادگستری در دیدار با سفیر سریلانکا اظهار کرد: ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه و تعمیق روابط بین دو کشور وجود دارد و امیدوارم موانع جزئی برطرف شود.

وی اظهار کرد: در برنامه‌ای که برای رای اعتماد به مجلس داده بودم اعلام کردم که برنامه توسعه روابط قضایی با سایر کشور‌ها را ارتقا خواهم بخشید و خوشحال هستم که اولین موافقت نامه با کشور دوست و برادر سریلانکا امروز منعقد می‌شود.

این مقام مسئول ابراز کرد: امیدوارم که با کمک هم روابط قضایی را توسعه دهیم و انتقال تجارب داشته باشیم تا بتوانیم از ظرفیت خوب برای اعتلای حقوق دو کشور استفاده کنیم.

وزیر دادگستری اظهار کرد: باور من این است که دیپلمات‌های ما در هر دو کشور مخصوصا سفرا می‌توانند نقش موثری در این خصوص ایفا کنند.

در ادامه این مراسم سفیر سریلانکا گفت: تاریخچه روابط اقتصادی، سیاسی و دیپلماتیک بسیار زیادی با کشور ایران داریم و امیدوارم که در طول دوره کارم روابط دو کشور را تقویت و باعث ارتقا آن باشم.

سفیر سریلانکا بیان داشت: از همتای خود در کشورم تشکر می‌کنم که بسیار همکاری و کمک می‌کند و امیدوار هستم با همکاری، روابط بین دو کشور را تقویت کرده و ارتقا ببخشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *