"حزب نواز شریف" به زودی تقسیم خواهد شد

19:30 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۸۷۶
شوکت بسرا سیاستمدار مشهور حزب مردم پاکستان اعلام کرد حزب نواز شریف به زودی تقسیم خواهد شد و ممکن است انتخابات زود هنگام در پاکستان برگزار شود .

به گزارش سرویس بین الملل به نقل از ای آر وای نیوز شوکت بسرا سیاستمدار سرشناس حزب مردم پیش بینی کرد به زودی حزب نواز شریف به چند بخش تقسیم شده و قدرتش را از دست خواهد داد.

شوکت بسرا گفت: تا 40 روز دیگر حزب نواز شریف کاملا نابود خواهد شد، و احتمالا شاهد انتخابات زود هنگام خواهیم بود.

وی با انتقاد از اوضاع سیاسی پاکستان تصریح کرد در حال حاضر دولتمردان دادگاه پاکستان را به تمسخر گرفته اند و این برای کشور یک فاجعه به حساب می‌آید.

بسرا افزود: متهمان با تشریفات کامل در دادگاه حاضر می‌شوند، دختر نواز شریف دادگاه عالی پاکستان را تهدید می‌کند، آنها به خاطر نمی‌آورند که چگونه سیاستمداران حزب مردم را با اتهامات بی‌اساس روانه دادگاه و زندان می‌کردند. ما به زندان رفتیم ولی علیه دادگاه پاکستان و ارتش کشورمان سخنی نگفتیم.

این سیاستمدار حزب مردم سپس از عملکرد سروزیر ایالت پنجاب یعنی شهباز شریف انتقاد کرد و گفت طی سالیان دراز حکومت او در این ایالت هیچ اتفاق قابل ملاحظه‌ای رخ نداده و اوضاع نابسامان فقرا همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت «دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، نارندرا مودی نخست وزیر هند، نواز شریف و الطاف حسین رئیس سابق حزب متحده» همه بازیگران یک میدان هستند و هدفشان نابود کردن پاکستان است.

شوکت بسرا ابراز امیدواری کرد که به زودی با دستگیر شدن نواز شریف، غائله موجود سیاسی در پاکستان به اتمام برسد.

سیاستمداران حزب مردم تلاش بسیار زیادی می‌کنند تا در آستانه انتخابات رهبری واقعی اپوزیسیون را به دست بگیرند ولی حضور عمران خان و تحریک انصاف مانعی بسیار جدی برای پیروزی آنان در انتخابات سال آینده خواهد بود .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *