فصل‌بندی نادرست موجب نقدها علیه شهرزاد2 شد/اجازه صحبت درباره شهرزاد 3 را نداریم

8:30 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۸۱۱
بازیگر سریال "سر دلبران" گفت: داستان در قسمت دوم شهرازد دارای فراز و فرودهای مناسبی بود اما به نظر من عدم قسمت بندی مناسب و همین طور پایان یافتن فصل در اواسط داستان برخی از نقدها را به این سریال وارد کرده است.

رامین ناصرنصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها تماماً مشغول بازی در سریال شهرزاد3 هستم و در کنار آن در سریال "افسانه هزارپایان" نیز اثر دیگری است که در آن به ایفای نقش می‌پردازم و از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

وی درباره چگونگی ساخت و مراحل فیلمبرداری شهرزاد 3 افزود: طبق قراری که گروه تولید با بازیگران گذاشته در خصوص فصل سوم شهرزاد دیگر نمی‌توانیم مصاحبه‌ای داشته باشیم و از این به بعد تمام اخبار شهرزاد 3 از طریق روابط عمومی اثر ارائه خواهد شد.

رامین ناصر نصیر

بازیگر سریال "سر دلبران" درباره نقدهای وارد شده بر فصل دوم شهرزاد تصریح کرد: در ابتدای راه فیلمنامه کلی شهرزاد به ما داده شد و صحبتی در مورد فصل بندی این سریال گفته نشد و نمی‌دانستیم دقیقاً این مجموعه چند فصل خواهد شد.

وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من قصه اصلی شهرزاد به هیچ وجه ناقص نبود و نمی‌توان گفت که شهرزاد در داستان ایراد داشته است. شاید مشکل اصلی و نقدهایی که بر شهرزاد 2 وارد شده به علت روند نادرست تقطیع و فصل بندی اتفاق افتاده است.

 رامین ناصر نصیر

ناصرنصیر خاطرنشان کرد: داستان در قسمت دوم دارای فراز و فرودهای مناسبی بود اما به نظر من عدم قسمت بندی مناسب و همین طور پایان یافتن فصل در اواسط داستان برخی از نقدها را بر فصل دوم این سریال وارد کرده است.

 انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *