با گذشت تنها 9 ماه؛ دونالد ترامپ بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا شد

7:30 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۷۹۵
وب‌سایت نیوزویک در گزارشی نوشت که فضای اجتماعی و سیاسی آمریکا و همچنین نظرسنجی‌های سراسری اخیر نشان می‌دهد مردم آمریکا تنها پس از گذشت 9 ماه دونالد ترامپ را بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا می‌دانند.

ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل ، وب‌سایت نیوزویک در مطلبی نوشت با اشاره به سخنان انتقادآمیز دو رئیس سابق آمریکا علیه رئیس‌جمهور کنونی این کشور نوشت که همه طیف‎های مردم آمریکا اعتقاد دارند که دونالد ترامپ بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است.


باراک اوباما و جرج دبیلو بوش در روزهای گذشته به صورت هماهنگ طی سخنانی نسبت به شرایط کنونی آمریکا تحت ریاست‌جمهوری آمریکا ابراز نگرانی کردند. جرج بوش روز پنج‌شنبه با انتقاد از ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ گفت: سیاست ما ظاهرا آسیب پذیری بیشتری نسبت به تئوری های توطئه پیدا کرده است.


باراک اوباما نیز که سال گذشته مسند ریاست‌جمهوری را به دونالد ترامپ واگذار کرد گفته است: فضای سیاسی آمریکا ظاهرا به شدت تند و زننده شده است، به جای آنکه سیاست ما بازتاب دهنده ارزش های ما باشد، امروز سیاستی را داریم که جامعه ما را آلوده می کند.


«نیوزویک» با بیان اینکه رؤسای جمهور پیشین آمریکا علی‌رغم نقد ترامپ ترجیح دادند که زیاده‌روی نکنند و او را بدترین رئیس‌جمهور آمریکا توصیف نکنند افزود: اکنون بیش از گذشت 9 ماه از ریاست‌جمهوری آمریکا نه‌تنها قانون‌گذاران و شخصیت‎های حوزه‌های مختلف اجتماعی به‌شدت منتقد سیاست‎های دونالد ترامپ هستند بلکه حتی رأی‌دهندگان به وی نیز به منتقدانش پیوسته‌اند.


به نوشته «نیوزویک» نظرسنجی سراسری «مرکز نظرسنجی ماریست» نشان می‌دهد بیش از 40 درصد مردم آمریکا اعتقاد دارند در آینده از دونالد ترامپ به عنوان بدترین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *