رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ضرورت توجه بیشتر در برگزاری برنامه‌های فرهنگی

16:01 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۷۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری استان فارس در نشست مسئولان قضایی استان فارس خواستار توجه و اهتمام بیشتر روسای سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی شد.

ضرورت توجه بیشتر در برگزاری برنامه‌های فرهنگی به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه فرهنگی اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی قوه‌قضاییه حجت السلام والمسلین رجایی نسب معاون فرهنگی دادگستری فارس توجه به مسائل فرهنگی در قوه قضائیه را امری مهم دانست و گفت: اگر فرهنگ در کل جامعه اصلاح شود، طبیعتا سایر کار‌ها نیز آسانتر و همچنین در دادگستری از آمار ورودی پرونده‌ها کاسته می‌گردد.

وی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت فرهنگ سازی گفت: به فرموده معظم له، فرهنگ فرع بر سیاست و اقتصاد نیست، سیاست و اقتصاد و سایر امور فرع بر فرهنگ است. همه چیز مترتب بر فرهنگ است.

معاون قضایی و فرهنگی دادگستری استان فارس برگزاری نشست‌های اخلاقی به صورت ماهانه را یکی از برنامه‌های مفید و سازنده در جهت یادآوری و ثبات قدم همکاران در برنامه‌های دینی دانست و ادامه داد: در این نشست از علماء و صاحبنظران حوزوی شناخته شده استان استفاده و کارکنان و مدیران دادگستری شیراز از بیانات اشان بهره‌مند می‌گردند.

 


برچسب ها: دادگستری فارس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *