اطلاعیه سازمان سنجش در مورد آزمون استخدامی قوه قضاییه

10:28 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۵۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ثبت نام در آزمون استخدامی قوه قضاییه منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز شنبه مورخ 1396/07/29 صورت می پذیرد.

ثبت نام در آزمون استخدامی قوه قضاییه آغاز شدبه گزارش  خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، ثبت نام در آزمون استخدامی قوه قضاییه منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز شنبه مورخ 1396/07/29 آغاز شد و در روز شنبه مورخ 1396/08/06 پایان می‌پذیرد؛ لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

همچنین کارت شرکت در آزمون استخدامی قوه قضاییه از روز سه شنبه مورخ 1396/09/07 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 1396/09/10 در تهران و مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می‌باشد که در تقاضانامه درج خواهد نمود و ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

 گفتنی است معاونت منابع انسانی قوه قضاییه طی اطلاعیه‌ای در تاریخ 26 مهر اعلام کرد: با توجه به تغییرات در ظرفیت، رشته و شهرها، به متقاضیان آزمون استخدامی قوه قضائیه اکیدا توصیه می‌شود که فایل ضمیمه را مجددا مطالعه نمایند.

اطلاعیه سازمان سنجش در مورد آزمون استخدامی قوه قضاییه در مورد آزمون استخدامی را اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *