ایمن‌سازی پاساژها به منظور صیانت از حقوق عامه / بازدید از یکصد واحد مهم ساختمانی

11:33 - 27 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۲۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خلیلی اللهی دادستان تبریز با اشاره به ایمن سازی مناطق فرسوده به ویژه پاساژها گفت: مسائل و مشکلاتی که به هر نحوی موجب تضییع حقوق عامه مردم می‌شود با اولویت، مورد بررسی قرار گرفته و بدون تشریفات اداری نسبت به رفع آن ها اقدامات قانونی به عمل خواهد آمد.

موسی خلیل اللهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر حفظ حقوق عامه و استیفای آن توسط دادگستری از ورود جدی دادگستری به این حوزه خبر داد.

 وی با اشاره به ایمن سازی مناطق فرسوده تبریز بویژه پاساژها بعنوان اماکن پر تردد و عمومی اظهار کرد: برخی از پاساژهای احداثی دهه پنجاه و بعد از آن، مشکلات متعدد سازه‎ای، آتش نشانی و برق داشتند و وضعیت ساختمانی آنها مطابق با استاندارد امروز نبود که با مداخله آتش نشانی، اداره برق، نظام مهندسی و دیگر دستگاه‌ها، بیش از یکصد واحد مهم ساختمانی مورد بازدید قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز یکی از اصول مغفول مانده قانون اساسی را صیانت از حقوق عامه اعلام کرد و گفت: مسایل و مشکلاتی که به هر نحوی موجب تضییع حقوق عامه مردم می شود با اولویت، مورد بررسی و بدون تشریفات اداری نسبت به رفع آن ها اقدامات قانونی به عمل خواهد آمد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *