"ارتش افغانستان" به تکنولوژی مدرن مجهز می‌شود

12:20 - 26 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۷۸۳
رییس اجراییه افغانستان، روز سه‌شنبه ۲۵ میزان، از آموزش‌های صحرایی افسران جوان در مرکز آموزش نظامی کابل بازدید کرد و آن را یک تجربه موفق دانست.

به گزارش سرویس بین الملل ، عبدالله عبدالله، رییس اجراییه افغانستان، امروز سه‌شنبه ۲۵ میزان، از آموزش‌های صحرایی افسران جوان در مرکز آموزش نظامیِ کابل بازدید کرد و آن را یک تجربه موفق دانست.

رییس اجراییه دولت افغانستان گفت: این تعلیمات نظامی براساس استانداردهای روز ما را امیدوار می‌سازد تا ارتش افغانستان در سطح منطقه حرف برای گفتن داشته باشد.

وی گفت: تعلمیات حرفه‌ای، فراگیری روش‌های مدرن نظامی و آشنایایی با تکنولوژی مطابق نیازمندی کشور برای ارتش یکی از اولویت‌های مهم می‌باشد.

عبدالله اظهار داشت: در گذشته تجهیزات کنونی وجود نداشت و داشتن آکادمی ملی نظامی فقط یک آرزو بود اما امروز در عمل تحقق یافته است. هر گامی‌که در زمینه فنی و آموزش روش‌های مدرن نظامی برداشته می‌شود، به‌خاطر تامین امنیت و تحقق صلح در کشور است.

رییس اجراییه دولت افغانستان هماهنگی، روحیه قوی، سوق‌ و اداره سالم و اجرای درست طرح عملیاتی را عامل موفقیت نیروهای امنیتی در میادین جنگ با دشمن عنوان کرد. و خطاب به افسران جوان گفت: شما در صف حق قرار دارید و به حقانیت آن هرگز شک نداشته باشید؛ زیرا شما جنگ طلب نیستید و از کشور، مردم و افتخارات سرزمین‌تان دفاع می‌کنید.

رییس اجراییه دولت افغانستان تاکید کرد که نیروهای امنیتی ما نور چشم دولت و مردم افغانستان است و همه با شهامت و شجاعت آنان افتخار می‌کنند و افزود : جنگ به افغانستان تحمیل شده و مخالفان مسلح به دستور اجانب و بیگانگان در راستای اهداف ضد اسلامی آنان عمل می‌کنند.

در این برنامه رییس اجراییه کشور از همکاری و حمایت جامعه بین‌المللی، نیروهای حمایت قاطع به ویژه آمریکا قدردانی کرد و در این برنامه برای شماری از استادان مراکز آموزشی و افسران جوان از سوی رییس اجراییه دولت افغانستان تقدیرنامه اهدا شد.

/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *