توضیحات دادستان اردبیل در مورد یک کلیپ/آخرین وضعیت پرونده سارق مسلح بانک‌های شیراز و اصفهان/ تعیین هیئت کارشناسی برای بررسی علت فوت یک دانشجو در شهرکرد

16:20 - 23 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۹۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
توضیحات دادستان اردبیل در مورد یک کلیپ، آخرین وضعیت پرونده سارق مسلح بانک‌های شیراز و اصفهان،رفع تصرف بیش از ۱۲۰ هکتار از اراضی ملی استان سمنان و تعیین هیئت کارشناسی برای بررسی فنی علت فوت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مهمترین اخبار حقوقی خبرگزاری میزان طی امروز بود.

توضیحات دادستان اردبیل در مورد یک کلیپ/آخرین وضعیت سارق مسلح بانک‌های شیراز و اصفهان/رفع تصرف بیش از ۱۲۰ هکتار از اراضی ملی استان سمنان/ تعیین هیئت کارشناسی برای بررسی علت فوت یک دانشجو در شهرکردبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ،توضیحات دادستان اردبیل در مورد یک کلیپ، آخرین وضعیت پرونده سارق مسلح بانک‌های شیراز و اصفهان،رفع تصرف بیش از ۱۲۰ هکتار از اراضی ملی استان سمنان و  تعیین هیئت کارشناسی برای بررسی فنی علت فوت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مهمترین اخبار حقوقی طی امروز بود. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با موضوع درگیری ملکی سه خانواده در کوچه‌ای در یکی از روستا‌های مشکین شهر اردبیل پس از بررسی موضوع از دادگستری این شهرستان اظهار کرد: این مکان کوچه‌ای است که سه خانواده در آن ساکن هستند.

جزئیات خبر را اینجا بخوانید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت:  قرار نهایی سارق مسلح بانک‌های شیراز و اصفهان که به چندین سرقت از بانک‌های اصفهان اعتراف کرده است به زودی صادر می‌شود.

جزئیات خبر را اینجا بخوانید.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان سمنان در جمع اعضای شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی این استان گفت: با اقدامات انجام شده 120 هکتار از اراضی ملی اسستان سمنان رفع تصرف شده که این میزان رفع تصرفات در حوزه زمین شهری.، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و ... بوده است.

جزئیات خبر را اینجا بخوانید.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب از کشف یک محموله عمده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت:در این رابطه سرکرده اصلی باند شناسایی و تحت تعقیب قضائی قرار گرفته است.

جزئیات خبر را اینجا بخوانید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال وبختیاری گفت: پس از وصول گزارش پزشکی قانونی مبنی بر فوت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به علت مسمویت با گاز مونوکسید کربن هیئت کارشناسی برای بررسی فنی علت فوت تعیین شده و منتظر اعلام نظر این هیئت هستیم.

جزئیات خبر را اینجا بخوانید.

رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ گنبدکاووس گفت: فردی به خاطر انتشار مطالب نادرست در فضای مجازی به تحت پوشش قرار دادن یک یتیم نیازمند از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به مدت 2 سال محکوم شد.

جزئیات خبر را اینجا بخوانید. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *