رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راه‌اندازی سامانه ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه (سجا) در آذربایجان شرقی

12:02 - 17 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۵۹۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، از راه اندازی سامانه ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه (سجا) خبر داد و گفت: تقویت نظارت، تحکیم بنیان سلامت کارکنان و شناخت و ارتقای عملکرد کارکنان از اهداف سامانه ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ؛ با حضور مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه، سامانه جامع ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه در استان راه اندازی شد.

در این جلسه، مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه با اشاره به اینکه برنامه‌های ارزشیابی و نظارت در سه محور نظارت سازمانی، نظارت مدیریتی و نظارت مردمی اجرا می‌شود گفت: سطح اعتماد عمومی به دستگاه قضایی بسیار ارزشمند است که بخشی از این مهم به عملکرد کارکنان اداری بستگی دارد؛ برخورد همکاران اداری در تغییر نگرش مردم به دستگاه قضایی بسیار موثر است.

وحید میرحسینی اعلام کرد: در راستای ارزیابی عملکرد کارکنان و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها، برای کارکنان اداری نیز مانند همکاران قضایی، کارنامه اداری تهیه شده و در پایان سال به صورت محرمانه در اختیار کارکنان قرار خواهد گرفت؛ کارکنان اداری دستگاه قضایی باید در حوزه رفتار و عملکرد تقویت شوند و در صورت نیاز آموزش‌های لازم برای آنان صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجانی شرقی نیز استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین در بخش‌های مختلف را یکی از اولویت‌های قوه قضائیه اعلام کرد و گفت: استفاده از فناوری‌های نوین به افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی به مردم کمک کرده و جلوی بسیاری از مفاسد را می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری تقویت نظارت، تحکیم بنیان سلامت کارکنان و شناخت و ارتقای عملکرد کارکنان را از اهداف سامانه ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه دانست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *