رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مواضع انقلابی رئیس دستگاه قضا و ایستادگی در برابر فتنه و نفوذ موجب هجمه‌های اخیر شده است

14:32 - 13 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۴۹۳۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام نوروزی گفت: مواضع آیت الله آملی لاریجانی در برخورد با فتنه گران و مفسدان و ایستادگی در برابر جریان نفوذ باعث هجمه‌های اخیر شده است.
حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به هجمه‌های اخیر علیه دستگاه قضا، ماهیت اصلی این قبیل هجمه‌ها را ناشی از مواضع انقلابی آیت الله آملی لاریجانی دانست.

وی با بیان اینکه رئیس دستگاه قضا در خط مستقیم و مسیر انقلاب حرکت کرده و تمام قد از مواضع انقلاب دفاع می‌کند، تصریح کرد: مواضع آیت الله آملی لاریجانی در برخورد با فتنه گران و مفسدان و ایستادگی در برابر جریان نفوذ باعث هجمه‌های اخیر شده است.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اصولا این هجمه‌ها نسبت به کسانی که به صورت مستحکم کار کرده و در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند وجود داشته و دارد و از خارج از کشور مدیریت می‌شود.

حجت الاسلام نوروزی در پایان با بیان اینکه انتظار نداریم دشمنان از ما تعریف کنند، خاطرنشان کرد: قطعا این هجمه‌ها برای اولین بار و یا آخرین بار مطرح نمی‌شود و از ابتدای انقلاب تاکنون نسبت به همه کسانی که در مسیر انقلاب حرکت می‌کردند وجود داشته است، همانطور که در مورد شهید بهشتی و آیت الله یزدی نیز صورت می‌گرفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *