بشار اسد پیروز جنگ سوریه است

17:11 - 11 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۴۳۸۵
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه اذعان کرد که رئیس‌جمهور سوریه برنده جنگ چند ساله این کشور علیه تروریسم است به همین دلیل بسیاری از کشورهای جهان هم‌اکنون تلاش می‌کنند تا خود را به دمشق نزدیک کنند.

لیبرمنبه گزارش گروه بین‌الملل ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه اذعان کرد که بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه برنده جنگ چند ساله سوریه است.

بنا به گزارش رویترز، آویگدور لیبرمن با اشاره به اینکه بشار اسد پیروز جنگ چندساله سوریه شده‌است خواستار دخالت بیشتر آمریکا در تحولات سوریه شده چرا که متحدان دولت سوریه یعنی نیروهای ایرانی و حزب‌الله لبنان در تحولات میدانی دست بالا را دارند.

به نوشته رویترز این سخنان لیبرمن در تناقض با اظهارات پیشین مقامات ارشد اسرائیل است که از همان آغاز درگیری‎های سوریه در سال 2011 تا اواسط 2015 به تکرار پیش‌بینی می‌کردند که دولت سوریه کنترل اوضاع را ازدست داده و به زودی سقوط خواهد کرد.

لیبرمن در ادامه اظهارات خود می‌افزاید: ما شاهد صف بلندی از کشورهای جهان از جمله کشورهای غربی و عربی را می‌بینم که پشت سر بشار اسد قرار گرفته‌اند، همه به ناگهان تمایل پیدا کرده‌اند که به رئیس‌جمهور سوریه نزدیک شوند، این واقعه بی‌سابقه است، این کشورها پست سر اسد قرار گرفته‌اند چرا او در حال پیروزی در سوریه است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تأکید بر اینکه اسرائیل هم‌اکنون با ایرانی‌ها، روس‌ها، تُرک‌ها و حزب‌الله در خاورمیانه روبرواست و این به هیچ‌وجه مسئله ساده‌ای نیست افزود: ما امیدواریم که از این پس آمریکا نقش فعال‌تری در سوریه و خاورمیانه به طور کلی داشته باشد.


برچسب ها: آویگدور لیبرمن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *