افتخاری: استقلال بعد از سال‌ها مربی خارجی با رزومه قوی پیدا کرده است/ قرارداد شفر 2 ساله و محرمانه است

13:14 - 11 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۴۲۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قرارداد شفر 2 ساله و محرمانه است و سال دوم منوط به شرایطی است که اگر مهیا شود لازم‌الاجرا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، سید رضا افتخاری بعد از ثبت قرارداد وینفرد شفر به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از همه رسانه‌هایی که در اینجا حضور دارند، تشکر می‌کنم و به آقای شفر بابت حضور در ایران خیرمقدم می‌گویم و امیدوارم سال‌های خوبی را در ایران سپری کند که توأم با افتخار و موفقیت برای ایشان و استقلال باشد.

وی ادامه داد: گزینه‌های زیادی را بررسی کردیم تا در نهایت با انتخاب شفر که یک گزینه خوب برای استقلال است، رسیدیم. شرایط خوبی را در قرارداد شفر پیش‌بینی کردیم تا با انگیزه در استقلال کار کند. این قرارداد 2 فصل است که برای فصل دوم شرایطی را در نظر گرفتیم و امیدوارم به شرایط مدنظر دست یابیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: این روزها بحث‌ها فراوانی در فضای مجازی در خصوص شفر مطرح شده اما واقعیت چیزی است که امروز از زبان شفر مطرح می‌شود و به این بحث‌ها خاتمه داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: امروز روز خوبی برای استقلال است که بعد از سال‌ها مربی خارجی با رزومه بسیار خوب و قوی را در کنار خود می‌بیند و امیدوارم با شفر به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

افتخاری در مورد مبلغ قرارداد شفر نیز اظهار داشت: مبلغ قرارداد محرمانه است، قرارداد شفر دو ساله است که سال دوم منوط به شرایطی است که اگر مهیا شود لازم‌الاجرا خواهد بود.

 

 






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *